«Peugeot» samazina dzinējiem degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu (5)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/Scanpix

Franču autoražotājs ir samazinājis automobiļu ar 1.6HDi un 1.6 e-HDi dzinējiem vidējo CO2 izmešu daudzumu uz 125,2 g/ km, pirms gada šis rādītājs bija 128,6 g/ km. Izmaiņu rezultātā 79% «Peugeot» automobiļu CO2 emisija ir mazāka par 140g/km.

««Peugeot» ir sev izvirzījis ambiciozu mērķi līdz 2015. gadam panākt, ka vidējais CO2 izmešu daudzums ir 116g/km. Tā panākšanai izmanto dažādas pieejas - dīzeļdegvielas, elektrības un «HYbrid4» tehnoloģijas apvienošanu, transportlīdzekļa svara samazināšanu, jaunākās paaudzes trīs cilindru benzīna dzinējus, otrās paaudzes eHDi «Stop&Start» sistēmu utt. Francijas ražotnē pastāvīgi uzlabo iekšdedzes dzinējus,» stāsta «Peugeot» importētāja «KW Bruun Baltic OÜ» mārketinga vadītāja Kerli Maro.

CO2 izmešu un degvielas patēriņa samazināšanai Peugeot 1.6 HDi un 1.6 e-HDi dīzeļdzinējos uzsāka šādu tehnoloģiju izmantošanu:

- Jauns mainīgas produktivitātes eļļas sūknis, kas ļauj dzinēja jaudu izmantot tikai nepieciešamajā apjomā;

- Jaunas zemas viskozitātes dzinēju un pārnesumu kārbas eļļas, lai samazinātu berzes izraisītos zudumus;

- Jaunākās paaudzes blīvslēgi kloķvārpstai, berzes samazināšanai;

- Jauna dizaina ģeneratora siksnas skriemelis, lai izmantotu zemāku siksnas spriegojumu;

- Zemas berzes vakuumsūknis, enerģijas zudumu samazināšanai.

Atkarībā no modeļa, šos dzinēja uzlabojumus atbalsta aerodinamisks uzlabojums, zemas vai ļoti zemas pretestības riepas.

Komentāri (5)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu