H&M paziņo par jaunu veikalu tīklu klientu loka paplašināšanai (12)

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka/LETA

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija «Hennes and Mauritz» (H&M) trešdien paziņoja, ka septiņās Eiropas pilsētās atvērs sievietēm paredzētus veikalus, tādējādi cenšoties piesaistīt jaunus klientus.

«Jaunais modes zīmols »& Other Stories» piedāvās sievietēm plašu apavu, somu, aksesuāru un apģērbu klāstu,» norāda uzņēmums. «Pavasarī »& Other Stories» atvērs pirmos veikalus Barselonā, Berlīnē, Kopenhāgenā, Londonā, Milānā, Parīzē un Stokholmā.»

Tāpat šis zīmols būs pieejams interneta veikalos Beļģijā, Dānijā, Somijā, Francijā, Vācijā, Itālijā, Nīderlandē, Spānijā, Zviedrijā un Lielbritānijā.

Spānijas uzņēmums un zīmola «Zara» īpašnieks «Inditex» 2011.gadā apsteidza H&M un kļuva par pasaulē lielāko apģērbu mazumtirgotāju, pateicoties kompānijas spējai ātrāk paplašināties attīstības tirgos.

«Inditex» veiksme saistīta arī ar uzņēmuma plašo zīmola portfeli, kurā ietverts gan turīgākiem patērētājiem paredzēts zīmols «Massimo Dutti», gan uz zemāku ienākumu klientiem virzīts zīmols «Zara».

Turpretī H&M vēl tikai pirms sešiem gadiem piedāvāja vien savu zīmolu, kas galvenokārt paredzēts gados jauniem klientiem, kuru patēriņu smagi ietekmējusi ekonomikas krīze.

Kopš tā laika kompānija centusies paplašināt klientu bāzi, izveidojot tādus zīmolus kā COS un «Monki».

Komentāri (12)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu