Uz Ženēvas auto izstādi dosies pirmais «Audi» RS modelis Q sērijā (2)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Ženēvas starptautiskajā autoizstādē «Audi» prezentē RS Q3, pirmo RS modeli veiksmīgajā Q sērijā. Tajā apvienots izcils ikdienas praktiskums un dinamiska veiktspēja: lai uzņemtu ātrumu no 0 līdz 100 km/h tam nepieciešamas vien 5,5 sekundes, savukārt tā maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots pie 250 km/h. 2,5 litru piecu cilindru dzinējs ar turbokompresoru attīsta 310 zirgspēku jaudu, tā vidējais degvielas patēriņš ir vien 8,8 l/100 km.

«RS Q3 ievieš «Audi» veiktspējas filozofiju kompakto SUV automobiļu segmentā, tādējādi radot jaunu veiktspējas klasi,» teica Franciskus van Mīls (Franciscus van Meel), «quattroGmbH» rīkotājdirektors. «RS Q3 ir jau ceturtais RS modelis - līdzās RS 5 kabrioletam, RS 6 «Avant» un RS 7 «Sportback», ko mēs laidīsim tirdzniecībā 2013. gadā. RS ģimenē tagad ir astoņi locekļi - vairāk kā jebkad. RS Q3 apvieno tipiskās RS īpašības, piemēram, augstu veiktspēju un braukšanas prieku ar ikdienas praktiskumu un lietderību,» uzsver van Mīls.

Zem RS Q3 dzinēja pārsega darbojas apbalvojumus ieguvušais augstas veiktspējas 2,5 l TFSI agregāts. Kopš 2010. gada šo piecu cilindru dzinēju starptautiska autonozares speciālistu žūrija trīs gadus pēc kārtas ir atzinusi par «Starptautisko gada dzinēju» tā klasē.

Standarta Audi «drive select» sistēmā izvēloties kādu no režīmiem - automātisko, komforta vai dinamisko, autovadītājs var ietekmēt izplūdes sistēmas atloka darbību un gāzes pedāļa īpašības. Dinamiskajā režīmā dzinēja reakcija ir asāka, bet skaņa - intensīvāka.

Automobilī RS Q3 Audi piecu cilindru dzinējs pirmo reizi ir kombinēts ar standarta komplektācijā iekļauto automātisko Start-Stop sistēmu. Automobiļa zemo vidējo degvielas patēriņu - 8,8 l/100 km, kas ir attiecīgi 206 grami CO2izmešu uz kilometru, sasniegt palīdz arī pārējais efektivitātes aprīkojums, piemēram, kontrolēts eļļas sūknis, kas sūknē smērvielu tikai tad, kad tā nepieciešama.

Jaudu uz piedziņas daļu nogādā standarta komplektācijā iekļautā septiņpakāpju «S tronic» transmisija. Tai tika izstrādāta kompakta trīsasu konfigurācija, bet tās septītajam pārnesumam ir liela attiecība, lai taupītu degvielu. Autovadītājs var izvēlēties D vai S režīmu automātiskai dubulta sajūga transmisijas pārnesumu pārslēgšanai vai pārslēgt pārnesumus pats, izmantojot pārnesumu lāpstiņas uz stūres vai transmisijas sviru, kam ir unikālais RS dizains. Braukšanas uzsākšanas kontroles funkcija kontrolē ātruma uzņemšanu no miera stāvokļa, lai iegūtu optimālu vilkmi.

Quattro pastāvīgās visu riteņu piedziņas sistēmas pamatā ir hidrauliski darbināts un elektroniski kontrolēts daudzplākšņu sajūgs, kas atrodas pie aizmugurējās ass. Tas nodrošina pareizu griezes momenta sadalījumu starp priekšējo un aizmugurējo asi.

Sporta sēdekļi ar RS Q3 logo arī ir iekļauti standarta komplektācijā, tiem ir melna «Alcantara» ādas apdare. Iespējams izvēlēties arī papildu aprīkojumā pieejamo «FineNappa» ādas apdari melnā vai «LunarSilver» krāsā ar kontrastējošas «RockGray» krāsas šuvēm vai dizaina komplektu ar dimanta formas uzšuvēm.

Informācijas un izklaides jomā modulāra sastāvdaļu sistēma piedāvā plašu papildus pieejamu ierīču klāstu. Tā augšgalā ir uz cietā diska bāzes veidotā MMI navigācijas sistēma Plus. «Bose surround sound» audio sistēma piedāvā 14 skaļruņus ar līdz pat 465 vatu jaudu, bet «Bluetooth» automobiļa tiešsaistes tālrunis kopā ar WLAN tīklāju savieno kompakto, augstas veiktspējas SUV automobili ar internetu un ļauj automobilī izmantot «Audi connect» pakalpojumus. Papildu aprīkojumā pieejamas arī modernas autovadītāja palīgsistēmas.

Vācijā bāzes cena ir 54 600 EUR, piegāžu veikšana sāksies 2013.gada rudenī.

Komentāri (2)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu