«Audi» piedāvā ielūkoties nākotnē ar «Audi A3 e-tron» starpniecību (2)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

«Audi» rūpīgi strādā, lai elektrificētu piedziņas daļu, izmantojot plug-in tipa hibrīdtehnoloģijas. 2013. gada Ženēvas autoizstādē četru gredzenu zīmols demonstrēs savu «Audi A3 e-tron». Pateicoties 204 zirgspēku jaudai un 350 ņūtonmetru griezes momentam, sportiska veiktspēja ir garantēta.

Jaunais modelis spēj uzņemt ātrumu no 0 līdz 100 km/h 7,6 sekundēs, tā maksimālais ātrums ir 222 km/h. Saskaņā ar ECE plug-in tipa hibrīdautomobiļu standartu šis piecu durvju modelis vidēji patērē 1,5 litrus degvielas uz 100 km, kas atbilst 35 gramiem CO2 izmešu uz kilometru. Elektriskā režīmā «Audi A3 e-tron» maksimālais ātrums ir 130 km/h, šajā režīmā iespējams nobraukt līdz pat 50 km.

Tā iekšdedzes dzinējs ir pārveidots 1,4 l TFSI agregāts, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu. Sajūgs savieno TFSI dzinēju ar elektrodzinēju, kura jauda ir 75 kW. Diska formas dzinējs ir iebūvēts jaunizveidotajā sešpakāpju «e-S tronic» transmisijā, kas novada jaudu uz priekšējiem riteņiem. Abi jaudas agregāti papildina viens otru. Elektrodzinēja maksimālais griezes moments ir pieejams pie dzinēja ātruma virs aptuveni 2000 apgriezieni minūtē, TFSI dzinēja maksimālā vilkme ir pieejama pie dzinēja ātruma no 1750 līdz 4000 apgriezieni minūtē.

«Audi A3 e-tron» var braukt tikai ar iekšdedzes dzinēju, tikai ar elektrību vai hibrīdrežīmā. Pat elektriskajā režīmā tas piedāvā spēcīgu paātrinājumu bez nepieciešamības izmantot TFSI dzinēju. Autovadītājs var vienlaicīgi darbināt abus jaudas agregātus (maksimāla jauda), bet atlaižot gāzes pedāli abi dzinēji uz laiku tiek deaktivizēti (ripošana). Šādi tiek novērsta dzinēja griezes momenta bremzēšana un palielinās efektivitāte.

Ženēvas autoizstādē «Audi A3 e-tron» piedāvās reālu ieskatu nākotnes mobilitātē, kādu to plāno «Audi». Piedziņas daļas elektrifikācijai, it īpaši izmantojot plug-in tehnoloģijas, ir svarīga loma zīmola stratēģijā.

Komentāri (2)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu