«Volkswagen» uz Ženēvu vedīs elektrisko <i>busiņu</i> «e-Co-Motion» (3)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Šī gada starptautiskajā Ženēvas autošovā «Volkswagen» komercautomobiļi prezentēs jaunas koncepcijas automobili preču pārvadāšanai - «e-Co-Motion». Konceptuālā kravas auto celtspēja ir 800 kilogrami, bet vienlaikus tas veido izmešus nulles apmērā, pateicoties elektriskās piedziņas sistēmai.

«Elektriskajai mobilitātei - īpaši vieglajiem komercautomobiļiem - var būt vitāli nozīmīga loma, ņemot vērā pasaules lielpilsētu pieaugošās prasības», skaidro Dr. Ekhards Šolcs, zīmola pārstāvis un valdes loceklis. «Kravu vilcienu un standarta vai hibrīda spēka piedziņas bloka augstas jaudas smagie automobiļi piegādātu preces atbilstoši maksimālajam pilsētu pieprasījumam. Bet vēlāk pārkraušanas vietās kravu pārņemtu mazie elektriskie piegādes furgoni. Viņu paredzamie maršruti un fiksētās stāvvietas atvieglotu akumulatora uzlādi un aprīkojuma tehnisko apkopi».

Pateicoties īpašajai koncepcijai ar elektrisko piedziņu, «e-Co-Motion» piedāvā daudzas lietotājam noderīgas automobiļa funkcijas - ļoti laba manevrējamība, zema automobiļa ietekme uz vidi, ļoti laba pārredzamība un ergonomiski sēdekļu, ērta iekāpšana, izkāpšana un caurgājība. Zema kravas nodalījuma grīda un ievērojama nodalījuma ietilpība padara iekraušanu vienkāršu.

«e-Co-Motion» ir pilnībā atšķirīgs no esošajiem modeļiem un viņa ārējais izskats ir pievilcīgs, pateicoties sākotnēji nesavienojamajiem attīstības elementiem, proti, maksimāla ietilpība un minimāla ietekme uz vidi. Konceptuālā automobiļa garums ir tikai 4,55 m (platums - 1,90 m, augstums - 1,96 m) un tas piedāvā maksimālu kravietilpību 4,6 m3 apmērā un iespaidīgu celtspēju 800 kg apmērā.

Tas kļuva iespējams, pateicoties automobiļa virsbūves sadalei apakšējā zonā, kas ir būtiska braukšanai un satur zem grīdas izvietotu piedziņas bloku, akumulatoru un pārnesumkārbu, un augšējā virstruktūrā, kas ir nozīmīga piegādes veikšanai. Šādi ir iegūti optimāli apstākļi maksimālai vietas izmantošanai, un ir iespējams īstenot visa veida virsbūves versijas un klientu vajadzībām pielāgotus risinājumus. Lēmumu pieņem klients, nevis ražotājs - neatkarīgi no tā, vai runa ir par vadītāja kabīni kravas kastes priekšā, ka tas ir konceptuālā automobiļa gadījumā, mikroautobusu pasažieru pārvadāšanai, zemu platformu vai atdzesētu kravas kasti.

Komentāri (3)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu