«Ford» piedāvā līdz šim ātrāko un dinamiskāko «Fiesta ST» (4)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Jaunais «Ford Fiesta ST» ir līdz šim ātrākais un dinamiskākais mazais sērijveida «Ford» automobilis. Tas ir aprīkots ar precīzu un autovadītājam pielāgotu piedziņas daļu un šasiju, lai sniegtu vislabāko braukšanas pieredzi.

Jaunās paaudzes «Fiesta ST» izstrādāja «Ford Team RS», uzņēmuma «Ford Motor Company» zīmola «Global Performance Vehicle» Eiropas filiāle. To darbina 1,6 litru «EcoBoost» benzīna dzinējs, kas ļauj uzņemt ātrumu no 0-100 km/h 6,9 sekundēs un attīsta 182 zirgspēku jaudu un 240 ņūtonmetru griezes momentu. Tā maksimālais ātrums ir 220 km/h.

«Ford Team RS» pielāgoja jaunā «Fiesta ST» piedziņas daļas, piekares, stūres un bremžu regulējumu optimālai braukšanas dinamikai, kā arī aprīkoja to ar sistēmām, kas līdz šim bija sastopamas tikai augstākas veiktspējas automobiļos, tai skaitā griezes momenta vektorēšanas kontroli eTVC un trīs režīmu elektronisko trajektorijas stabilizācijas kontroli ESC, sešpakāpju manuālo transmisiju un aizmugurējām disku bremzēm.

Ikdienas lietošanas praktiskumu nodrošina 5,9 l/100 km degvielas patēriņš un 138 g CO2 izmešu uz kilometru, kas ir par 20 procentiem mazāk izmešu kā iepriekšējās paaudzes «Fiesta ST» modelī, lai gan tā dzinējs attīsta par gandrīz 20 procentiem vairāk jaudas kā pirmās paaudzes modeļa 2,0 litru dzinējs.

Jaunajam «Fiesta ST» ir trapeces formas režģis ar unikālu medusšūnu dizainu un izteiksmīgs aizmugurējā izkliedētāja dekors. Izsmalcinātais un kontrastainais interjers ir aprīkots ar «Recaro» sēdekļiem, bet jaunā «Sound Symposer» tehnoloģija nogādā dzinēja skaņu uz salonu, lai nodrošinātu, ka dzinēja rūkoņa atbilst braukšanas pieredzei.

Braucot līkumos, eTVC sistēma bremzē priekšējo iekšējo riteni, lai uzlabotu saķeri ar ceļu un mazinātu nepietiekamas pagriežamības efektu, neietekmējot ātrumu. Jauna programmatūra kontrolē «Fiesta ST» līdzsvaru atbilstoši stūres pagrieziena leņķim, kad tiek uzņemts ātrums un pielietotas bremzes, savukārt ESC piedāvā trīs režīmus – pilnīgu sistēmas iejaukšanos automobiļa darbībā, ierobežotu iejaukšanos un pilnībā deaktivizētu ESC sistēmu.

Abas šīs sistēmas papildina speciāli pārveidots priekšējais stūres šarnīrs, pielāgots aizmugurējais vērpstienis ar palielinātu stingrību, unikāli priekšējo un aizmugurējo atsperu un amortizatoru uzstādījumi un par 15 mm zemākais smaguma centrs, kas uzlabo vadāmību un gaitas kvalitāti.

Elektroniskais stūres pastiprinātājs piedāvā izteiktāku stūres mehānisma pārvada attiecību 13,69:1 un īsāku stūres stiepni tiešākai reakcijai. Automobilī pirmo reizi izmantotas aizmugurējās disku bremzes uz «Fiesta» platformas un lielāks kopējais galvenais bremžu cilindrs, kas uzlabo bremzēšanu.

«Šis automobilis liks Jums smaidīt līkumu pēc līkuma, tas nodrošina nevainojamu jaudas piegādes un vadāmības precizitāti,» teica Tairons Džonsons (Tyrone Johnson), «Ford Team RS» Mašīnbūves nodaļas vadītājs.

«EcoBoost» dzinēju mazais svars uzlabo vadāmību un piedāvā tādas tehnoloģijas kā turbokompresors, augsta spiediena tiešā degvielas iesmidzināšana un dubulta neatkarīgā vārstu pacēluma laika sistēma.

«Ford» ar jauno «Fiesta» veica 850 000 kilometru garu izturības testa braucienu, lai nodrošinātu, ka jaunais modelis piedāvā augstāko uzticamības līmeni pat vissarežģītākajos apstākļos, «Ford» veica papildu 7500 kilometru testa braucienu pa sacīkšu trasi un 5000 kilometru testa braucienu lielā ātrumā.

Komentāri (4)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu