«Audi» sagatavojis jaunu veiksmes formulu (12)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Ar A3 sedana laišanu tirdzniecībā šā gada pavasarī «Audi» pievienojas pasaulē lielākajam tirgus segmentam - kompakto sedanu klasei. Dinamiskais četrdurvju automobilis piedāvā visas A3 modeļu sērijas priekšrocības - mazu svaru, jaudīgus un efektīvus dzinējus, kā arī vairākus modernus informācijas un izklaides risinājumus un autovadītāja palīgsistēmas.

Kad «Audi A3» sedans Eiropā tiks laists tirdzniecībā, dzinēju klāstā būs iekļauti trīs četru cilindru agregāti. Tie ir pilnībā pārveidoti un apvieno «Audi» efektivitātes tehnoloģijas - tiešo degvielas iesmidzināšanu, turbokompresoru, novatorisko siltuma pārvaldību un «start-stop» sistēmu. Dzinēju un transmisiju klāsts tiks paplašināts, iekļaujot divus jaunus bāzes dzinējus.

2,0 litru TDI dzinējs attīsta 150 zirgspēku jaudu un 320 ņūtonmetru (Nm) lielu griezes momentu. Tas ļauj uzņemt ātrumu no 0 līdz 100 kilometriem stundā 8,4 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 213 kilometri stundā (km/h). Tā degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir 4,2 litri uz 100 kilometriem (l/100 km), kas ir līdzvērtīgi 108 gramiem CO2 izmešu uz kilometru.

1,4 litru TFSI dzinēja galvenie veiktspējas rādītāji ir 140 zirgspēku jauda un 250 Nm griezes moments. Pie zemas dzinēja slodzes COD sistēma deaktivizē divus cilindrus. Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir 4,7 l/100 km, tā CO2 izmešu daudzums ir 109 grami uz kilometru.

1,8 litru TFSI agregāts attīsta 180 zirgspēku jaudu un 250 Nm griezes momentu. Tajā izmantotas ļoti daudzas modernas tehnoloģijas, tai skaitā dubulta degvielas iesmidzināšana degkamerās un ieplūdes kolektors. Tas padara braukšanu sportiskāku un sasniegt maksimālo 232 km/h ātrumu. Tā degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir 5,7 l/100 km, kas ir līdzvērtīgi 135 gramiem CO2 izmešu uz kilometru.

Atkarībā no dzinēja tiek izmantota manuāla sešpakāpju vai «S tronic» transmisija. Dubultā sajūga transmisija pārslēdz pārnesumus bez pamanāmiem pārtraukumiem jaudas plūsmā. To iespējams kontrolēt ar transmisijas sviru vai lāpstiņām uz stūres. D režīma pārnesumu pārslēgšanas plānojums veidots, lai sniegtu maksimālu efektivitāti, bet sportiskajā S režīmā apgriezienu līmenis ir nedaudz augstāks. Kopā ar Audi drive select automobiļa dinamikas sistēmu S tronic transmisija efektivitātes režīmā piedāvā brīvgaitas funkciju, kas vēl vairāk samazina degvielas patēriņu.

Tikai pāris mēnešus pēc jaunās modeļu sērijas laišanas tirdzniecībā Audi izlaidīs klāsta labāko modeli - S3 Sedan. Tā 2,0 l TFSI dzinējs attīsta 300 zirgspēku jaudu un 380 Nm griezes momentu. Šajā augstas veiktspējas četru cilindru agregātā apvienotas ļoti modernas efektivitātes tehnoloģijas - dubulta degvielas iesmidzināšana, cilindru galvās iebūvēts izplūdes kolektors, «Audi» mainīga vārstu pacēluma laika sistēma un siltuma pārvaldībai paredzēts rotējošu vārstu modulis.

Šī Audi S3 sedana versija aprīkojumā ar S tronic transmisiju uzņem ātrumu no 0 līdz 100 km/h 4,9 sekundēs, ar manuālu transmisiju tas aizņem 5,3 sekundes laika. Automobiļa maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots pie 250 km/h. Četru cilindru dzinēja ar turbokompresoru degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir 6,9 l/100 km vai 7,0 l/100 km (attiecīgi ar S tronic un manuālu transmisiju), kas ir līdzvērtīgi 159 vai 162 gramiem CO2 izmešu uz kilometru. Griezes spēku uz priekšējo un aizmugurējo asi nogādā ātrs quattro piedziņas daļas daudzplākšņu sajūgs. (Dati ir provizoriski).

Piekare pazemina virsbūvi par 25 mm. Standarta 18 collu diskos iebūvētas lielas bremzes - priekšējā bremžu diska diametrs ir 340 mm. Elektrisks stūres pastiprinātājs maina stūres mehānisma pārvada attiecību - vidējā pozīcijā stūre darbojas nedaudz netiešāk, bet, kad tiek veikti lieli stūres pagriezieni, tā darbojas ļoti tieši. Standarta komplektācijā ir iekļauta Audi drive select automobiļa dinamikas sistēma, bet papildus ir pieejama Audi magnētiskā akumulatoru kontrole.

Vizuāli klāsta labākais modelis atšķiras ar pārveidotiem bamperiem, vienrāmja režģi, gaisa ieplūdes atverēm, ārējo atpakaļskata spoguļu ietvariem, sānu sliekšņiem un aizmugurējo spoileri. Hromētā izkliedētājā ir iebūvēti četri ovāli izpūtēja uzgaļi. Salonā S3 sedans piedāvā sporta sēdekļus (papildu aprīkojums - S sporta sēdekļi), mērinstrumentus ar pelēkām ciparnīcām un 3D dekorus melnā krāsā.

Vācijā un daudzās Eiropas valstīs šis četrdurvju automobilis būs pieejams pie dīleriem šā gada vasaras beigās. 1,4 l TFSI versijas bāzes cena ir aptuveni 25 000 eiro.

Komentāri (12)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu