«Ford» iegūst balvu «Starptautiskais gada dzinējs» (9)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Uzņēmuma «Ford Motor Company» efektīvais un jaudīgais 1,0 litru «EcoBoost» benzīna dzinējs tika atzīts par «Starptautisko gada dzinēju 2013», iezīmējot otro gadu pēc kārtas, kad «Ford» izslavētais trīs cilindru dzinējs saņem šo balvu.

Dzinējs, kurā apvienota degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēma, turbokompresors un maināma vārstu pacēluma laika sistēma, kas samazina degvielas patēriņu, nemazinot jaudu, saņēma konkursa pastāvēšanas vēsturē augstāko novērtējumu. Tas arī guva uzvaru kategorijā «Labākais dzinējs ar darba tilpumu zem viena litra» ikgadējā konkursā, ko organizē žurnāls «Engine Technology International».

Ford arī apstiprināja plānus no augusta vidus palielināt šī dzinēja ražošanas apjomus Ķelnes (Vācija) dzinēju ražotnē līdz vairāk kā 1 000 vienībām dienā, lai apmierinātu pieprasījumu.

«Ar tik nobriedušām tehnoloģijām kā iekšdedzes dzinējs ļoti reti var sasniegt ko dikti ievērojamu, bet ar šo dzinēju mūsu komanda ir izdarījusi tieši to,» teica Džo Bakajs (Joe Bakaj), «Ford» Globālās piedziņas daļu nodaļas viceprezidents. «Lai noticētu, ka tik mazs trīs cilindru dzinējs spēj piedāvāt tādus veiktspējas un degvielas patēriņa rādītājus, ar to ir jāpabrauc».

Konkursā dzinēja darbību, veiktspēju, ekonomiskumu, izstrādi un veiksmīgu moderno dzinēju tehnoloģiju pielietojumu vērtēja žūrija, kas sastāvēja no 87 autonozares žurnālistiem no 35 valstīm. «Ford» ir viens no trim autoražotājiem, kas konkursa 15 gadu pastāvēšanas laikā ir guvis uzvaru divus gadus pēc kārtas.

Godalgotais dzinējs tika projektēts «Ford» pētniecības un izstrādes centros Āhenē un Merkeničā (Vācija) un Dantonā (Lielbritānija), bet būvēts tas tika Ķelnē un Krajovā (Rumānija).

Dīns Slavničs (Dean Slavnich), 15. starptautiskā gada dzinēja konkursa priekšsēdētājs un žurnāla «Engine Technology International» žurnālists, teica: «Mazo «EcoBoost» – Ford pirmo trīs cilindru dzinēju – būs grūti pārspēt. Tas patiesos braukšanas apstākļos ir ekonomisks, bet kompaktais turbokompresors nodrošina, ka tas viegli var darbināt arī lielākus automobiļus.

Efektīvais dzinējs šobrīd tiek piedāvāts «Ford» mazajos automobiļos, kā arī kompaktajos modeļos. Tuvā nākotnē tas darbinās arī lielākus automobiļus, tai skaitā jauno «Ford Mondeo». Tas tiks piedāvāts arī komercautomobiļos «Transit Connect» un «Transit Courier», kā arī pasažieru pārvadāšanas automobiļos «Tourneo Connect» un «Tourneo Courier».

«Ford of Europe» plāno līdz 2015. gadam trīskāršot ar degvielu taupošajiem «EcoBoost» dzinējiem aprīkotu automobiļu ražošanas apjomu no 141 000 vienībām, kāds tas bija 2011. gadā, līdz aptuveni 480 000 vienību. Uzņēmums prognozē, ka vairāk kā 300 000 no šiem automobiļiem būs aprīkoti ar 1,0 litra «EcoBoost» dzinējiem.

Komentāri (9)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu