«Audi A3 Sportback g-tron», kuru plānots laists apgrozībā šī gada beigās, patērē vidusmērā mazāk kā 3,5 kg (7,72 lb) e-gāzes uz 100 kilometriem (62,14 jūdzēm). Ar jauno Eiropas braukšanas ciklu (NEDC) CO2 izplūdes caurules izmeši ir mazāki par 95 gramiem uz kilometru (152,89 g/jūdzē).
Braucot ar e-gāzi, netiek radīts kaitējums klimatam, jo braucošajā automobilī rodošais CO2 iepriekš ir ticis saistīs e-gāzes ražošanas procesā. Pat veicot visaptverošu vērtējumu par emisiju ietekme no ieguves līdz patēriņam, kas ietver arī e-gāzes ražotnes un vēja turbīnu būvniecību un darbību, ir konstatēts, ka CO2 izmeši ir tikai 20 grami uz kilometru (32,19 g/ jūdzē). Šo revolucionāro ietekmi uz vidi nesen sertificēja TÜV Nord.
E-gāzes projekts pārsniedz automobiļu industrijas robežas. Tas parāda, cik lielu daudzumu zaļās elektroenerģijas var uzglabāt efektīvi un neatkarīgi no atrašanās vietas, pārveidojot to metāna gāzē un uzglabājot to dabasgāzes tīklā, kas ir Vācijā lielākā enerģijas uzglabāšanas sistēma. Pateicoties e-gāzes projektam, «Audi» ir kļuvusi vienlaikus par enerģētikas revolūcijas daļu un tās vadītāju. Vācijas lielāko enerģijas pakalpojumu sniedzēji tagad ir aizguvuši ideju par gāzes ražošanas, izmantojot elektroenerģiju, koģenerāciju un seko «Audi» piemēram, uzsākot savus projektus.
E-gāzes projekts ir daļa no autoražotāja visaptverošās e-degvielas stratēģijas. Paralēli e-gāzes ražotnei Verltē, «Audi» pārvalda arī izpētes centru Hobsā, Ņūmeksikā, ASV, e-etanola un e-dīzeļdegvielas ražošanai sadarbībā ar Joule. Šajā ražotnē mikroorganismi izmantot ūdeni (iesāļu ūdeni, sāļu ūdeni vai notekūdeņus), saules gaismu un oglekļa dioksīdu, lai ražotu augstas tīrības pakāpes degvielas. Šo projektu stratēģiskais mērķis ir izmantot CO2 kā izejvielu degvielai un tādējādi uzlabot ievērojami uzlabot vispārējo ietekmi. E-degvielu stratēģija ir nozīmīgs «Audi» ilgtspējas pasākumu pīlārs.