«Toyota» vēlas kļūt par labāko klientus apkalpojošo uzņēmumu pasaulē (4)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AFP/Scanpix

Ar svinīgu ceremoniju 22. jūlijā Japānā, Gifu prefektūrā, Tajimi pilsētā tika atklāts Toyota Motor Corporation (TMC) jaunais Servisa centrs, portālu «Apollo» informēja Armands Vimba, SIA «Amserv Motors» valdes loceklis.

Jaunā centra mērķis ir nodrošināt pēcpārdošanas apmācības Toyota oficiālo servisu darbiniekiem no visas pasaules lai kļūtu par labāko klientu apkalpošanas uzņēmumu pasaulē, kā arī ieviest jaunas automašīnu remonta un apkopes tehnoloģijas.

Jaunā Servisa centra kopējā platība ir 187 000 kvm un tajā ietilpst četrstāvu galvenā ēka ar kopējo platību 17 600 kvm un 1.3 km garš testu ovāls ar 13 atšķirīgām ceļa segumu testēšanas zonām. Šeit praktiskiem treniņiem būs pieejami reāli braukšanas apstākļi, kādos klienti izmanto savas automašīnas visā pasaulē.

Tiek lēsts, ka jaunajā centrā gada laikā pēc īpašas programmas būs iespējams apmācīt līdz 4800 speciālistiem (salīdzinājumam - līdzšinējā Nišinas apmācību centrā 2600). Lai vēl vairāk stiprinātu Toyota konkurētspēju globālajā pēcpārdošanas apkalpošanas jomā, centrā plānots ieviest jaunas remontdarbu un apkopes tehnoloģijas. 2012. gada beigās kopumā 135 pasaules valstīs darbojās 12 800 Toyota autorizētie servisa centri, kas nodarbināja vairāk nekā 120 000 pēcpārdošanas speciālistu.

Kā atklāšanas pasākumā norādīja TMC prezidents Akio Tojoda (Akio Toyoda), klientu apkalpošana Toyota ir vissvarīgākā. «Mums jāturpina paaugstināt savs servisa pakalpojumu līmenis, kļūstot par labāko klientu apkalpošanas uzņēmumu pasaulē.»

Komentāri (4)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu