PTAC vērtē: Gads biļešu naudas atgūšanai par nenotikušo «Pestivalu» ir par ilgu? (18)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka/LETA

Jau ziņojām, ka 29. jūlijā festivāla «Pestivals» organizatori beidzot oficiāli paziņoja par lielā, muzikālā pasākum atcelšanu. Runas par problēmām ar tā norisi sākās 4. jūlijā, kad Mežaparka estrādes apsaimniekotājs SIA «Rīgas meži» savā mājsalapā publiskoja relīzi, kas liecināja, ka plānotajā datumā «Pestivals» Mežaparkā nenotiks (VAIRĀK LASIET: «[s:45472]»). Pēc festivāla oficiālās atcelšanas biļešu īpašniekus saka satraukt jautājums par biļetēm iztērētās naudas atgūšanu. «Apollo» sazinājās ar Patērētāju tiesību un aizsardzības centru (PTAC).

«Pestivals» rīkotāju mājaslapā par naudas atgūšanu vēstīts:

1. Ar festivāla «Pestivals 2013» vienas vai divu dienu biļeti iespējams apmeklēt jebkuru vienu aģentūras «magicFIB» rīkotu koncertu vai citu pasākumu (līdz 2014.g. jūlija beigām), kā ieejas biļeti izmantojot «Biļešu Serviss» tīkā vai «Pērkam Kopā» iegādāto «Pestivals 2013» biļeti, Biļete nav jāmaina, biļeti nedrīkst iepriekš pieteikt naudas atmaksai. To varēs izmantot vienu reizi, un tā būs aktīva uz vienu no pasākumiem vai koncertiem;

2. «Pestivals 2013» ielūgumu iespējams izmantot kā atlaides nodrošinātāju uz jebkuru no aģentūras «magicFIB» rīkotajiem koncertiem līdz 2014.g. jūlija beigām, piemērojamā atlaide - 10% no biļetes standarta cenas. «Pestivals» ielūgums jāuzrāda pie pasākuma ieejas. Biļeti ar atlaidi varēs nopirkt tirdzniecības vietās, izvēloties atlaides veidu – «Pestivals 2013 ielūguma īpašniekiem»;

3. Gadījumā, ja «Pestivals» biļetes īpašnieks nevēlas izmantot kādu no iepriekšminētajām iespējām, iespējams atgriezt biļeti, aizpildot «bilesuserviss.lv» mājas lapā pieejamo veidlapu un iesūtot to uz e-pastu: «info@bilesuserviss.lv»; nauda tiks atgriezta 1 gada laikā.

Tā kā lasītājos sašutumu raisīja garais naudas atgūšanas termiņš, vērsāmies ar jautājumu pie PTAC speciālistiem.

PTAC patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vadītāja Ilze Žunde «Apollo» skaidroja, ka patērētājiem, kas iegādājušies pasākuma biļetes ir jāsaņem par atceltā festivāla biļetēm samaksātā naudas summa vai jāvienojas ar organizatoru par kādu citu abām pusēm pieņemamu alternatīvu risinājumu.

Žunde atklāj, ka PTAC līdz šim neesot saņēmis pretenzijas no patērētājiem saistībā ar nenotikušo pasākumu, tādēļ vēl nav vērtēta organizatoru īstenotā prakse. Tomēr, PTAC ieskatā 1 gada naudas atmaksas periods par nenotikušu festivālu «Pestivals» varētu būt pārāk ilgs, piebilst Izle Žunde.

Rīkotāji beidzot atzīst: Festivāls «Pestivals» šovasar nenotiks

Komentāri (18)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu