Jaunais «i3» - vai tas ir BMW? (18)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: mariordo59, CC BY-SA 2.0

16.novembrī BMW uzsāks sava pirmā elektriskās piedziņas modeļa «i3» tirdzniecību. Ar šo auto aizsākas BMW jaunā elektrisko spēkratu sērija «BMW i», kuras ierindošana ražotāja produktu klāstā uzņēmuma mārketinga daļai vēl varētu nest zināmus izaicinājumus, prognozē «Autoblog.com».

Neraugoties uz to, ka jaunajā auto viss ir citādāks un tas ne gluži saskan ar autoražotāja līdzšinējo tēlu, BMW tupina «i» sēriju pasniegt kā kaut ko pašsaprotamu, kas nepārprotami iederas ražotāja produktu klāstā.

BMW ir radījuši lielisku, videi draudzīgu pilsētas auto, kas īpaši uzrunās tos, kuriem rūp oglekļa emisijas apmēri. Jauna «i» sērija piesaistīs auditoriju, kas pret globālo sasilšanu izturas atbildīgi. Auto darbina 125 kilovatu elektriskais dzinējs ar 170 zirgspēku jaudu, kura maksimālais ātrums būs 150 kilometri stundā (km/h). No nulles līdz 100 km/h auto varēs ieskrieties 7,2 sekundēs. Testa brauciena laikā portāla autori bija patīkami pārsteigti ar auto jaudu, atzīmējot, ka braucot ar ātrumu 134 km/h spēkrats ir bijis ļoti stabils un nav izrādījis nekādas papildus vibrācijas.

Zināmas grūtības auto testētājiem radās ar lielāku ātrumu ieejot pagriezienā. Šī manevra laikā auto ir nestabilāks, nekā ierasts braucot ar citām BMW markas automašīnām. Iespējams pie tā vainojami 19 collu lielo riteņu plānās riepas, kas sasniedz tikai sasniedz tikai 15,5 centimetru biezumu. Tās pašas par sevi nav sliktas riepas, taču tām ne vienmēr izdodas tikt galā ar elektriskā motora jaudu. Vēl viena būtiska auto sastāvdaļa ir 22 kilovatstundu litija jonu baterija, kurai pēc pilnas uzpildes auto būtu jāļauj nobraukt 130 līdz 160 kilometrus, pats ražotājs sola pat 190 kilometru attālumu.

Sēžot «i3» salonā rodas sajūta, ka auto iekšpusē ir daudz telpas, arī attālums starp vadītāju un blakussēdētāju ir neierasti liels. Neraugoties uz šo sajūtu, auto ir ļoti mobils. Tā apgriešanās rādiuss ir tikai 9,86 metri, kas ir tieši tik par mazs kā «Fiat 500» apgriešanās rādiuss. Portāla autoriem radās iespaids, it kā viņi reizē brauktu divās automašīnās - lielā no iekšpuses, bet maziņā un mobilā no ārpuses.

Apskatot «i3» pamata rādītājus, varētu secināt, ka BMW vienkārši radījis labāku «Nissan Leaf». Te gan arī jāatzīmē, ka autoražotājs nav centies radīt jaunu «M sērijas» elektromobili, bet gan radījis pilnībā jaunu konceptu.

««i3» mērķa auditorija ir pircējs, kurš spēj saskatīt statusa simbola otru pusi- ilgtspēju,» saka BMW pārstāve Astrīda Bīma. «Tas palīdzēs uzņēmumam piesaistīt klientus, kurus BMW brends pagaidām vēl neinteresē.» Viņa atzīmēja, ka BMW katru gadu pārdod 1,8 miljonus automašīnu, ja uzņēmumam izdosies pārdot 15 000 «i3», viņi ar to jau būs apmierināti. «i3» nekādā gadījumā nav pēdējais šīs sērijas modelis. Uzņēmuma iekšienē novērojamas pārmaiņas un «i sērija» ir šo pārmaiņu atspoguļojums. «Mobilitāte nenozīmē tikai braukt ar mašīnu,» papildina Bīma.

Komentāri (18)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu