Jaunā «Mazda 3» mēģinās iekarot Latvijas tirgu (25)

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Novembra beigās uzņēmums «Inchcape Motors Latvia» saviem klientiem piedāvās trešās paaudzes «Mazda 3», portālu «Apollo» informēja uzņēmuma mārketinga vadītāja Jana Garanča.

Jaunās «Mazda 3» virsbūves stilā ir izmantots «KODO - Soul of Motion» dizains, kā arī jaunākās «SKYACTIV» tehnoloģijas. Tādējādi automašīna kļuvusi vieglāka un ekonomiskāka par iepriekšējo modeli, kā arī tikusi pie jauniem dzinējiem un ātrumkārbām.

«Mazda3» ir trešais modelis, ko ražotājs piedāvā ar inovatīvajām «SKYACTIV» tehnoloģijām. Iepriekš ar šo inovāciju ir aprīkoti tādi pasaulē atzīti un pieprasīti modeļi kā «Mazda CX-5» un «Mazda 6» .

Jaunajam «Mazda 3» automobilim pieejamo moderno «SKYACTIV» piedziņas sistēmu klāstā ietilpst mazsvara «SKYACTIV-D» dīzeļdegvielas dzinēji un «SKYACTIV-G» benzīna dzinēji, kā arī novatoriskas automātiskās un manuālās transmisijas.

Latvijā pārdošanā būs pieejamas automašīnas ar trīs veida dzinējiem: «SKYACTIV-G 1.5», «SKYACTIV-G 2.0» un «SKYACTIV-D 2.2». Automobiļa modeļiem pieejama 6 pakāpju manuālā un automātiskā pārnesumkārba.

«SKYACTIV-G» benzīna dzinēji ar degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu nodrošina kompresijas pakāpi 14:1. Tā šobrīd ir augstākā kompresijas pakāpe starp auto ražotājiem, kas piedāvā plaša patēriņa jeb masu produkcijai paredzētos benzīna dzinējus. «SKYACTIV-G» ir ekonomisks un taupa degvielu, pazemina pretestību izplūdes sistēmā ar izplūdes cauruļu izvietojuma shēmu 4-2-1. Tam ir uzlabotas degvielas izsmidzināšanas strūklas degvielas sprauslas, īpašas formas virzuļu iedobes. Dzinēja abu sadales vārpstu gāzu sadales fāžu regulēšana nodrošina augsto kompresijas pakāpi.

Savukārt «SKYACTIV-D» dīzeļdegvielas dzinēji nodrošina kompresijas pakāpi 14:1, kas arī šobrīd ir zemākā kompresijas pakāpe starp auto ražotājiem, kas piedāvā plaša patēriņa jeb masu produkcijai paredzētos dzinējus. Dzinējam ir dubults maināmas ģeometrijas turbokompresors, kā arī stabilizators, kas mazina dzinēja vibrācijas. Vidējais degvielas patēriņš ir 4.3 litri /100 km, bet CO2 izmešu daudzums - tikai 115g/km.

Veidojot uzlaboto «Mazda 3», inženieri koncentrējās uz braukšanas gaitas pilnveidošanu. Auto kustības plūst kā dabiska straume, vienalga, vai ceļš ir līkumots vai kādā brīdī ir nepieciešams bremzēt. Inženieri to sauc par Toitsu-kan, kas nozīmē plūstošu un līdzenu automašīnas reakciju uz tās vadītāja veiktajām darbībām.

«Mazda 3» ir trešais šī zīmola modelis, kas aprīkots ar «KODO - Soul of Motion» (dvēsele kustībā) dizainu. Pateicoties izteiktajai vitalitātei un dinamismam, ko rada virsbūves līnijas, tas atgādina gepardu, kas gatavs mesties virsū savam upurim.

«Mazda 3» plūdlīnijas pāriet interjera noformējumā, kas veidots vadītāja ērtībām. Sudraba elementiem instrumentu paneļa apakšējā daļā piešķirta jauna, melna nokrāsa, bet ciparnīcām ir jauns, spīdīgs satīna pārklājums. Līdz ar šīm izmaiņām vadītājam nepieciešams mazāk pārslēgt savu uzmanību, un viņš var pilnībā koncentrēties pašam galvenajam – auto vadīšanai.

«Mazda 3» ir pieejama trīs aprīkojuma līmeņos – «Active», «Premium», «Luxury».

Komentāri (25)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu