Atjaunotais Dacia Duster – jauns saturs, vecā cena (39)

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: publicitātes foto

Dacia ir uzlabojusi savu populārāko modeli «Duster» ar uzlabotu ārējo un jaunu iekšējo dizainu, jaunu, daudz plašāku pieejamo aprīkojumu un jauniem dzinējiem, kas sola augstāku jaudu un zemāku degvielas patēriņu.

Tas viss par nemainīgu cenu Latvijas tirgū, sākot no 11155EUR.

Dacia Duster fantastiskie panākumi bija pārsteigums ne tikai publikai, bet arī pašam Renault – Dacia zīmola īpašniekam – kopš Duster laišanas klajā, pirms nedaudz vairāk nekā 3 gadiem savus īpašniekus ir atraduši jau pusmiljons Duster. Robustā apvidnieka sniegums sliktos ceļos un pat bezceļos spēj likt trūkties daudziem krietni dārgākiem 4x4 auto. No Nissan aizgūtā pilnpieziņas sistēma, kombinācijā ar Renault dīzeļdzinēju un mazo pašmasu nodrošina patiesi atzīstamu sniegumu.

Galvenie pārmetumi Duster līdz šim tika veltīti par tā spartisko aprīkojuma klāstu, lētajiem salona materiāliem un nepietiekamo skaņas izolāciju. Bez tam pārējie Dacia saimes modeļi jau kādu laiku ir pieejami ar daudz plašāku papildus aprīkojuma klāstu nekā markas flagmanis, kas noteikti radīja neapmierinātību tā pircēju vidū.

Lielākā daļa no trūkumiem nu ir novērsta un jaunais Dacia Duster ir ieguvis jaunu radiatora resti un vairāksekciju priekšējos lukturus ar dienas gaismām. Lielākā daļa uzlabojumu ir veikti interjerā, radot jaunu paneli, kurā integrēta navigācijas sistēma ar skārienekrānu, kam kā jau Dacia pienākas ir dots vienkāršs nosaukums - MEDIA NAV. Logu pacēlāju vadība tagad ir iebūvēta durvīs, standartā tagad iekļauti elektroniskā stabilitātes vadība (ESC) un četri gaisa spilveni. Dacia Duster nu ir pieejams daudz plašāks komforta aprīkojuma klāsts standartā vai papildus (atkarībā no versijas): pieminētā navigācijas iekārta, kruīza kontrole ar ātruma ierobežotāju, ārējais termometrs, sēdekļu apsilde un parkošanās sensors. Mīksto bagažnieka pārsegu ir nomainījis cietais bagāžnieka plaukts, kas ļauj viegli piekļūt bagāžnieka saturam un ērtāk sakārtot to. Atjaunotajam Duster ir būtiski uzlabots skaņas komforts — kopējais trokšņu līmenis salonā ir samazināts uz pusi un tas nav tikai marketinga sauklis, bet ļoti jūtama atšķirība. Dārgākajā Duster versijā «Privilege» gandrīz viss minētais aprīkojums ir iekļauts standarta aprīkojumā, kam pievienojot vēl dīzeļdzinēju, pilnpiedziņu un metālisko krāsu cena izaug līdz turpat 19000EUR, kas nav maz par Dacia, tomēr joprojām ir ievērojami mazāk, nekā konkurentiem.

Dacia Duster pirmo reizi ir aprīkots ar benzīna turbodzinēju ar 125 zs. Jaunais dzinējs, saukts arī par TCe 125 ievērojami samazina degvielas patēriņu - vidēji tas ir vien 6,3 l/100 km, bet CO2 izmeši tam ir 145 g/km. Šis četru cilindru tiešās iesmidzināšanas turbo dzinējs tiek izmantots virknē Renault modeļu un pilnībā izmanto Renault plašo dzinēju izstrādes pieredzi. Šis dzinējs ir apvienots ar sešpakāpju manuālo ātrumkārbu un, tāpat kā versijas ar oriģinālo gāzes aprīkojumu, ir pieejams vien Duster priekšpiedziņas versijām. Dacia turpina popularizēt sašķidrināto gāzi, sauktu arī par LPG kā ekonomisku alternatīvu dīzeļdegvielai. Ar gāzi spēj darboties 1,6 16v 105 dzinējs ar LPG tipiski zemākām lietošanas izmaksām un zemākiem CO2 izmešiem. Dažas Duster versijas ir aprīkotas ar «Eco Mode» un «Gear Shift» indikatoru. EcoMode, jeb ekonomiskais režīms, degvielas taupīšanas nolūkos nedaudz samazina dzinēja un kondicionēšanas sistēmas jaudu, savukārt indikators instrumentu panelī ziņo par nepieciešamību pārslēgt pārnesumu.

Duster bezceļu īpašības bija gana labas, tamdēļ tās palikušas bez izmaiņām un Duster joprojām tiek piedāvāts ar: nostiprināta apakšējo daļu, augstu klīrensu (210 mm) un virsbūves ģeometriju, kas piemērota šķēršļu pārvarēšanai - priekšējās pārkares leņķis 29,3°, garenpārgājības leņķis 23°, un aizmugurējās pārkares leņķis 34,9°.

www.dacia.lv

* Šis ir apmaksāts reklāmas raksts

Komentāri (39)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu