Reklāmas klipu sērija, no kuriem viens tika uzņemts ar asa sižeta filmu aktiera Žana Kloda van Dammes dalību, izraisīja ne tikai lielu popularitāti internetā, bet atspoguļojies arī autoražotāja «Volvo» finanšu datos, raksta Zviedrijas izdevums «The Local».
Van Dammes «episkais» klips atnes «Volvo» «episku» peļņu (33)
«Volvo» kravas mašīnu reklamēšanas ietvaros tika uzņemti seši klipi, kuri kopā izmaksāja aptuveni trīs miljonus eiro, Zviedru laikraksts «Dagens Industri» aprēķinājis, ka iespaidīgā reklāma uzņēmumam nesusi iespaidīgu 125 miljonu eiro peļņu.
Kopš internetā parādījās «Volvo» «epic split» reklāmas klips, tas vietnē «Youtube» ticis apskatīts jau vairāk nekā 70 miljonus reižu un ticis titulēts kā visu laiku skatītākā auto reklāma «Youtube» pastāvēšanas laikā.
«Ja mēs mērām pilno reklāmas efektu, tad tas noteikti ir lielāks par nopelnītajiem 125 miljoniem eiro,» teica «Volvo Trucks» sabiedrisko attiecību nodaļas direktors Pērs Nilsons. «Mēs, piemēram, statistikā neesam uzskaitījuši «Youtube» tālāk izplatītās mūsu reklāmas klipa kopijas un to skatījumus,» skaidroja Nilsons.
Lielu popularitāti internetā izraisījušas arī klipa parodijas, kas arī tiek skatītas miljoniem reižu. Lūk, tikai daži piemēri: