«Volvo Trucks» veica pētījumu, kurā piedalījās 160 kravas automašīnu vadītāji visā Eiropā, un pētījumā atklājās, ka vairāk nekā puse cieš no muguras, kakla un plecu sāpēm. Vairums dalībnieku bija vīrieši, kas veic tālos pārvadājumus.
Citā pētījumā, kuru 2011.gadā veica Eiropas Darba drošības un veselības aizsardzības aģentūra, noskaidrots, ka 54% sieviešu un 37% vīriešu, kas Eiropā nodarbināti transporta sektorā, ir muskuļu un skeleta sistēmas problēmas. Visbiežāk šīs problēmas skar autovadītāja muguru, plecus un kaklu.
«Muskuļu sasprindzinājums rokās un kaklā apvienojumā ar vienveidīgām kustībām ievērojami noslogo noteiktas muskuļu grupas. Un cieša stūres satveršana šo sasprindzinājumu tikai palielina. Lielākos muskuļus, piemēram, bicepsu, tas tik ļoti neietekmē, taču, ilgstoši sasprindzinot apakšdelmu un noteiktus muskuļus, kas savieno pirkstus ar roku, var rasties noguruma sajūta. Plecu sasprindzināšana arī rada nogurumu, kas var tālāk ietekmēt arī muguru un kaklu,» skaidro Transporta izpētes institūta pārstāvis Peters Barks.
«Volvo» dinamiskā stūrēšanas sistēma ievērojami mazina nelīdzeno ceļu izraisīto stūres rata kustību, sola autoražotājs. Braucot nelielā ātrumā pa labas kvalitātes ceļiem, «Volvo» dinamiskā stūrēšanas sistēma samazina piepūli, kas vajadzīga stūres rata pagriešanai, par aptuveni 75%. Uz nelīdzeniem ceļiem sistēma gandrīz pilnībā neitralizē (95–100%) vibrācijas. Apvienojumā ar «I-Shift» automatizēto pārnesumkārbu autovadītāja slodze ievērojami mazinās.