«McLaren», «Williams» un «Ferrari» komandu esošie un bijušie vadītāji «Red Bull» bosiem sīki un smalki varētu izstāstīt, ka katrai dominancei Pirmajā formulā sekojis lielāks vai mazāks kritiens. «McLaren» un «Williams» aizvadījušas sliktākās sezonas, ja ne komandu pastāvēšanas vēsturē, tad vismaz pēdējo 30 gadu laikā. Šobrīd pirmssezonas testi liecina, ka 2014. gadā līdzīgs liktenis var piemeklēt pēdējo četru Konstruktoru kausu īpašnieku «Red Bull» un tās līderi, četrkārtējo pasaules čempionu Fetelu.
Iespējams, līdz pēdējai detaļai atbildes uz testu neveiksmju iemesliem nezina pat paši «Red Bull» un «Renault» inženieri. Oficiāli atzītie iemesli ir šādi - jaunais «Renault» dzinējs, jeb kā tos šosezon pieņemts dēvēt, jaudas agregāts (power unit), varbūt arī darbojas labi, taču tikai «izjauktā veidā». Tas nozīmē, ka visas jaudas agregāta galvenās sastāvdaļas – benzīna dzinējs un abas Enerģijas atjaunošanas sistēmas - atsevišķi darbojas, bet saliktas kopā, pagaidām ne. Turklāt «Red Bull» komandai ir lielas problēmas ar dzinēja (pagaidām šis vārds šķiet piemērotāks) dzesēšanu – Adrians Ņūijs, šķiet, nebija rēķinājies, ka dzinējs varētu sakarst tik stipri, cik tas karsa testos Heresā, Spānijā, un abās sesijā Bahreinā.