Jaunais Renault Captur (13)

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Renault

Captur ir Renault pieteikums strauji augošajā pilsētas krosoveru saimē. Vārds krosovers jau savā būtībā nozīmē vairāku automobiļu segmentu sajaukumu un Renault Captur gadījumā tas ir MPV, SUV un hečbeka apvienojums. Renault Captur ir lieliski personalizējams, jo, pateicoties daudzajām kombinācijām ar virsbūves diviem krāsas toņiem, riteņu krāsām, gaišo un tumšo iekšējo apdari, salona audumiem un grafiskajiem motīviem, auto ir pielāgojams gandrīz visām gaumēm. Tas visvairāk varētu patikt ar uz spilgtiem aksesuāriem orientētajai jaunajai paaudzei.

Neskatoties uz samērā augsto klīrensu un īsajām pārkarēm tas tomēr nav īsts bezceļnieks un vairāk piemērots lietošanai pilsētā, kur lielie riteņi un komfortablā piekare lieliski palīdz tikt galā ar mūsu ceļu negludumiem. Atšķirībā no gandrīz dvīņubrāļa Nissan Juke un vairākiem citiem konkurentiem Captur nav pieejams ar pilnpiedziņu, bet gan tikai priekšpiedziņas versijā. Tas tāpēc, ka kā izrādās, mazo krosoveru segmentā priekšpiedziņas versijas ir ievērojami pieprasītākas par pilnpiedziņas versijām, galvenokārt priekšpiedziņas būtiski zemākās cenas dēļ.

Captur atšķirības zīme ir bīdāms aizmugures sēdeklis, kas ļauj izvēlēties starp to, cik daudz vietas ir pasažieriem vai viņu bagāžai. Pasažieru nodalījumā ir divas veiksmīgas inovācijas - liela atvilktnes veida mantu glabātuve parastā cimdu nodalījuma vietā, un noņemami sēdekļu pārvalki, kam ir rāvējslēdzēja aizdare un ko var viegli mazgāt mājās, veļas mašīnā. Atvilktnes veida cimdu nodalījumam gan ir kāds trūkums – tie ir grūti lietot, ja priekšējā pasažiera krēslā kads sēž.

Paaugstinātā braukšanas pozīcija nodrošina samērā ērtu braukšanu, vadāmība ir salīdzināma ar parsata ģimenes hečbeka vadāmību, kas nav arī nekāds brīnums – Captur ir veidots uz jaunākās paaudzes Renault Clio bāzes. Renault Captur ir kārtējais Renault modelis, kas ieguvis augstāko – 5 zvaigžņu novērtējumu EuroNCAP triecientestos. Būdams Renault Captur piedāvā vairākus ikdienas dzīvi ļoti atvieglojošus risinājumu, no kuriem īpaši izceļama ir bezatslēgu vadība, kas ir patiesi ērta – kredītkartes izmēra (taču daudz biezāka) čipkarte var palikt Jums kabatā, bet iekļut auto un to aizslēgt varat nospiežot podziņu durvju rokturī, bet iedarbunāt dzinēju – nospiežot pogu «start» – šī opcija gan ir pieejama sākot ar otro aprīkojuma līmeni – «Zen». Ērta ir arī divos līmeņos novietojama bagāžas nodalījuma grīda, kas no vienas puses ir polsterēta, bet no otras – viegli kopjama plastmasa.

Captur pieejami vienīgi 100% turbo dzinēji. Pieejamākais ir benzīna dzinējs Energy TCe 90 (trīs cilindri un 90zs), savukārt lielākais benzīnnieks ir TCe 120 EDC (četri cilindri, 120zs) - tas ir pieejams tikai ar EDC divsajūgu pārnesumkārbu. Auto ir pieejams arī ar dīzeļdzinēju dCi 90, kurš pieejams gan ar rokas, gan automātisko pārnesumkārbu. Ražotāja norādītais patēriņš dīzeļdzinējam ir tikai 3,6 litri/100 km un CO2 emisijas daudzums ir tikai 95 g/km, kas dzīvē gan ir grūti realizējami lielumi.

Vēl viens Captur trumpis ir labā cena, ar kuru citiem ir grūti sacensties – bāzes modelis «Life Tce 90» maksā vien 14038EUR un ietver 5 gadu ražotāja garantiju.

www.renault.lv

* Šis ir apmaksāts reklāmas raksts.

Komentāri (13)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu