Šlesers politiskajā reklāmā nejauši parāda savu «īsto seju»

FOTO: Foto:Ekrānuzņēmums

Aināra Šlesera politiskajā reklāmā, kurā uzrakstam «Latvija» beigās izmantots krievu valodas alfabēta burts «я» ir neveiksmīgs, provokatīvs mākslinieciskais eksperiments, TV3 raidījumam «Bez tabu» atzīst Valsts valodas centra kontroles nodaļas vadītājs Antons Kursītis.

Kursītis atzīmē, ka Valsts valodas centrs saņēmis vairākus telefona zvanus, un zvanītāji bijuši neapmierināti ar šo reklāmu.

Kursītis atzīst, ka reklāmā ir mākslinieciskās izteiksmes brīvība, taču šo reklāmu var saprast kā «slēptu aicinājumu uz divvalodību šajā konkrētajā politiskajā situācijā».

«Šeit viņi gribējuši, kā labāk, bet sanācis, kā vienmēr. Attiecīgi - reklāmas pasūtītāji parāda savu īsto seju, un labāk, ka mēs to redzam savlaicīgi un tagad, nevis pēc vēlēšanām, kad kārtējo reizi esam uzkāpuši uz tā paša grābekļa,» sacīja Kursītis.

Uz augšu