Kad, kur un kāpēc mēs sākam palikt resni? (26)

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: PantherMedia/Scanpix

Iepriekšējos rakstos es pastāstīju, ka liekā svara samazināšana ir cīņa, kā arī to, ka »Liekais svars» šajā cīņā ir nevis pretinieks, bet zaudētās cīņas rezultāts. Vēl es paskaidroju, kāpēc sabiedrība kopumā ir ieinteresēta, lai Jūs ēstu arvien vairāk un vairāk.

Šoreiz pastāstīšu par to, kāpēc ir tik ļoti grūti pretoties «sabiedrības» vēlmei, savas labklājības vairošanas nolūkos, piebarot Jūs līdz nemaņai.

Sāksim ar to, ka, ja Jums ir liekais svars, Jūs visticamāk ēdat pārāk daudz. Tas savukārt nozīmē, ka Jūs pērkat pārāk daudz pārtikas. (Pat tad, ja neesat turīgs, bet Jums ir liekais svars, Jūs pērkat pārāk daudz pārtikas. Taču tas ir atsevišķs stāsts un par to citreiz.)

Un tagad »dienas jautājums». Kāpēc gan cilvēkam, kuram jau ir liekais svars, vajadzētu pirkt pārāk daudz pārtikas?

Atbilde ir satriecoši vienkārša. Kāds to vēlas vairāk, nekā Jūs vēlaties samazināt svaru.

Trakākais ir tas, ka tas nav kaut kāds viens un nezināms «ļaundaris». Realitātē viņu ir daudz, tie ir labi izglītoti un lieliski motivēti. Viņiem visiem ir vārdi un dažus Jūs personīgi pazīstat, vai vismaz esam redzējuši.

Lai spētu panākt, ka Jūs kādu produktu nopērkat pēc iespējas lielākā apjomā, šie speciālisti daudzus gadus ir īpaši gatavojušies un izglītojušies smalkās skolās . Es tagad nerunāju par lauksaimniekiem, ražotājiem vai RIMI kasieriem. Es runāju par reklāmas un mārketinga speciālistiem.

Ja Jūs paskatīsieties savā iepirkuma grozā, tad redzēsiet konkrētus produktus. Par katru no šiem produktiem, 8 stundas dienā domā vismaz viens labi apmaksāts pārdošanas speciālists. Patiesībā pat vairāki, bet tas nav būtiski. Ja Jūsu grozā ir 10 produkti, tad, ticiet vai nē, bet par to ir parūpējušies vismaz 10 cilvēki un viņiem ir pilnīgi vienalga, cik liels ir Jūsu svars. Viņus interesē tikai palielināt apgrozījumu.

Šos mārketinga un pārdošanas speciālistus «sabiedrība» algo, lai tie pētītu Jūsu paradumus un vēlmes, lai katra reklāma un produkts Jūs uzrunātu. Viņi plāno Jūsu iepirkšanās akcijas gadiem uz priekšu. Ja pēkšņi gadās tā, ka papildus iepirkumu sarakstam, izdevīgi nopērkat kilogramu »akcijas šerberta», ticiet man, kāds to bija izplānojis vismaz pāris mēnešus iepriekš.

Ko no tā varam secināt?

Tikai to, ka reālā svara samazināšanas cīņas »frontes līnija» ir veikals un svara pieaugums sākas tieši tur. Vienā pusē esat tikai Jūs, bet otrā pusē ir labi izglītota, trenēta un motivēta pārdošanas speciālistu armija.

Bēdīga aina, bet nesatraucieties. Nākošajā rakstā pastāstīšu par «trikiem», ar kuru palīdzību Jūs piespiež iepirkties un resnēt.

www.marvelgrey.com

Komentāri (26)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu