«Swedbank» izplata brīdinājumu saviem klientiem (51)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Andrew E. Larsen, CC BY-ND 2.0

Vairāki «Swedbank» klienti ir saņēmuši krāpnieciskus e-pastus it kā bankas vārdā ar saiti uz viltus mājas lapu, kurā pēc tam tiek lūgts ievadīt internetbankas kodu kartes paroles. 

Bankā norāda: «Aicinām nekādā gadījumā to nedarīt un par šādiem e-pastiem informēt banku. Paldies vērīgajiem klientiem, kas to jau izdarījuši!»

«Jebkuru šaubu vai aizdomu gadījumā aicinām klientus nekavējoties sazināties ar banku, lai pārliecinātos par e-pasta autentiskumu. Atcerieties galveno finanšu drošības internetā likumu: banka nekad nezvanīs, nesūtīts e-pastu un nelūgs no klienta rekvizītus, kuri nepieciešami elektronisko pakalpojumu izmantošanai. Banka arī nekad nelūdz ievadīt visas internetbankas paroles,» atgādina bankas pārstāāvji.

Paziņojumā klientiem teikts: «Vairāk informācijas par datu drošības sargāšanu varat atrast Swedbank mājas lapā. Ja rodas šaubas par kādu darījumu, vēstuli, e-pastu vai zvanu, vienmēr aicinām sazinieties ar banku.»

Viltus vēstules un lapas izskats:

No:Ieva.Stimbane@swedbank.lv <swedbank@lvss.me>

Kam:xxxxxxx

Labdien xxxxxxx,

Mēs nevarējām jūs sazvanīt uz jūsu tālruņa numuru xxxxxxxx. Drošības apsvērumu dēļ mēs atslēdzām iespēju veikt maksājumus no jūsu internetbankas. Lai atjaunotu iespēju veikt maksājumus no internetbankas lūdzam sinhronizēt kodu karti ar bankas serveri.

Lai sāktu kodu kartes sinhronizāciju, lūdzu sekojiet zemāk esošajai saitei,

http://ib.swedbank.lvss.me/private/sync/

Pēc kodu kartes sinhronizācijas jūsu internetbankas funkcionalitāte automātiski tiks atjaunota.

Komentāri (51)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu