Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Iedzīvotājus mulsina jaunā elektrības rēķinu apmaksas sistēma, vēsta LTV

FOTO: LETA

Jaunā elektrības rēķinu apmaksas sistēma ir samulsinājusi daudzus uzņēmuma «Latvenergo» klientus, otrdien vēsta Latvijas Televīzijas raidījums «Panorāma».

Tiem, kuri izvēlējušies par elektrību maksāt pēc faktiskā patēriņa, šī bija pēdējā diena, kad iesniegt skaitītāju rādījumus. Tiesa, šodien uzņēmums šo termiņu pagarinājis līdz februāra vidum.

Liela daļa no 150 000 mājsaimniecību, kas izvēlējušās maksāt pēc faktiskā patēriņa un tātad ik mēnesi iesniegt «Latvenergo» elektrības skaitītāju rādījumus, nav atraduši veidu, kā to izdarīt.

Raidījums vēsta, ka «Latvenergo» mājaslapa, tuvojoties rādījumu iesniegšanas termiņa beigām, darbojusies ar ievērojamiem traucējumiem, un, kā stāsta kāda «Panorāmas» skatītāja, daudziem ir nesaprotama. Iespēja rādījumus nosūtīt īsziņas formātā savukārt ir maksas pakalpojums.

Tas, ka jaunā sistēma cilvēkiem pagaidām ir visai neskaidra, labi redzams «Latvenergo» klientu centros, kur apmeklētāju ir ievērojami vairāk, nekā citkārt.

Runājot ar apmeklētājiem, kļūst skaidrs – neskaidrību loks ir ļoti plašs. Daži nemaz nezina, kādam tarifa plānam īsti pieteikušies, citi ir neizpratnē par saņemtajiem rēķiniem, vēl citi līdz tiem nemaz nav tikuši.

«Latvenergo» gan uzskata – mājaslapa ir iedzīvotājiem ērta un saprotama, tomēr atzīst – tā un arī informatīvais tālrunis nav izturējis lielo klientu interesi.

Tāpat «Latvenergo» norāda, ka tuvāko dienu laikā tiks pabeigta iedzīvotājiem iepriekš pierastā sistēma, kurā skaitītāju rādījumi jāievada mājaslapā, uzreiz parādās arī rēķins un ir iespēja to apmaksāt.