Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

«Latvenergo» sola ar sapratni izturēties pret klientu rēķinu apmaksu

FOTO: Ieva Lūka/LETA

Mēnesi kopš elektroenerģijas tirgus atvēršanas mājsaimniecībām ievērojami pieaudzis uzņēmuma «Latvenergo» klientu uzdoto jautājumu skaits. Komunikācija ar klientiem notiek ļoti aktīvi - gan par norēķinu jautājumiem, gan arī par valsts atbalstu aizsargātajiem lietotājiem - maznodrošinātām un trūcīgām personām, kā arī daudzbērnu ģimenēm, portāls «Apollo» uzzināja uzņēmumā.

«Latvenergo» šajā pārmaiņu procesā, kad mainās gan tirgus nosacījumi, gan arī norēķinu kārtība un informācijas sniegšana par norēķiniem, ar sapratni izturēsies pret klientu rēķinu apmaksām, kas veiktas arī pēc ierastā rēķinu apmaksas termiņa – mēneša beigām, nepiemērojot tiem kavējuma maksas.

«Pārmaiņas nenoliedzami ir pastiprinājušas klientu vēlmi sazināties ar «Latvenergo». Uzņēmums ir koncentrējis spēkus ne tikai uzņēmuma iekšējā vidē - klientu servisa nodrošināšanai ir piesaistīti arī ārpakalpojumi. Visas informācijas apjoms ir ļoti liels un tās apstrādei svarīga ir precizitāte un resursu piesaiste, katram klientam individuāli izskatot viņa patēriņa un norēķinu situāciju. Esam pārliecināti, ka klientiem svarīgie jautājumi tuvāko nedēļu laikā tiks sakārtoti, klientu apkalpošanai un servisa pieejamībai atgriežoties normālā režīmā,» skaidro Solvita Linde, «Latvenergo» Mārketinga un klientu apkalpošanas direktore.

Pirms tirgus atvēršanas tika palielināta «Latvenergo» klientu servisa kapacitāte, un patlaban klientu apkalpošanu veic 265 darbinieki. Ņemot vērā lielo darba apjomu, joprojām tiek piesaistīti papildu darbinieki gan ārpakalpojumā, gan uzņēmuma iekšējā vidē. Tādējādi šis ir viens no lielākajiem klientu apkalpošanas servisiem Latvijā. Pēdējā mēneša laikā Latvenergo klientu serviss apkalpojis 268 000 klientu.

Tāpat uzņēmums norāda, ka ievērojami pieaudzis e-latvenergo.lv lietotāju skaits, unikālo lietotāju skaitam dubultojoties un sasniedzot 335 709. Februāra pirmajās nedēļās klientu pašapkalpošanās portāla apmeklējumu skaits ir 749 922. Portālā pieejama visiem klientiem būtiskā informācija par produktiem un norēķinu kārtību.