Neauglības ārstēšanas kampaņas ietvaros piedzimis otrais bērniņš (20)

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Panthermedia/Scanpix

Šāgada 2.maijā ģimenei no Latgales, kurai neauglības ārstēšanas kampaņas ietvaros tika piešķirts finansējums pilnīgi apmaksātajai medicīniskās apaugļošanas procedūrai, piedzimis bērniņš. «Tas ir jau otrais dzimušais bērniņš kampaņas ietvaros, kas ir brīnišķīga ziņa gan kampaņas atbalstītājam, gan Latvijas sabiedrībai kopumā!» atzīst Laila Vārtukapteine, SIA «ELVI Latvija», kas ir galvenā neauglības ārstēšanas kampaņas atbalstītāja, komercdirektore. Pirmais bērniņš, uz ko ģimene gaidījusi daudzus gadus, dzimis Zemgalē 16.martā.

Pateicoties uzņēmumu un cilvēku ziedojumiem, divos gados finansiālais atbalsts pilnīgi apmaksātajam medicīniskās apaugļošanas kursam būs sniegts jau 17 ģimenēm. Grūtniecība ir iestājusies astoņām sievietēm un piedzimuši jau divi mazuļi – 16.martā zēns un 2.maijā meitene.

«Neauglības kampaņā ir piedzimuši jau divi bērniņi, kuru nākšana pasaulē ir milzīgs saviļņojums ikvienam, īpaši jau viņu mammām un tētiem. Novēlam abām ģimenēm stipru veselību un izturību, savukārt citām ģimenēm, kas tikai ir sava ilgi lolotā sapņa gaidībās vai cerībās – nekad nepadodies un ticēt, ka ikviens sapnis ir tā vērts, lai tiktu piepildīts,» komentē Ieva Salmela, «Hesburger» attīstības direktore Baltijas valstīs.

http://www.egv.lv/lv/contacts/campaign.php

Neauglības ārstēšanas kampaņa ilgst kopš 2013.gada pavasara un tās mērķis ir vērst Latvijas sabiedrības uzmanību uz reproduktīvās veselības jautājumiem un to risināšanas iespējām, kas tiešā veidā ir saistīts ar demogrāfijas situācijas veicināšanu valstī.

Padarīt Latviju bagātāku aicina biedrība «Taureņa efekts» ar mazumtirgotāju ELVI, Klīniku EGV, mājsaimniecības lielveikalu «DOMO», ātrās ēdināšanas restorānu ķēdi «Hesburger», veikalu-noliktavu ALKOUTLET DZĒRIENI&VĪNI, AS VIRŠI-A degvielas uzpildes stacijās un lietotu preču mazumtirgotāju «KRISTĪNE-RR». Papildu informāciju par kampaņu var skatīt mājaslapā: www.labudarot.lv.

http://www.taurenaefekts.lv/

Komentāri (20)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu