Uzņēmumi iesaistās kampaņā, vācot līdzekļus neauglības ārstēšanai (16)

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

„Ziedojumu vākšanas kampaņai, lai palīdzētu ģimenēm, kam diagnosticēta neauglība, piepildīt sapni par ilgi gaidīto bērniņu, šogad pievienojās 18 dažādu uzņēmumu. No 23.oktobra līdz 5.novembrim, iegādājoties Apsara, Vitamin Performance, Cido, Druva, Lotte Limonāde, Smiltene, Bolero, Baltais, Vichy, Valdo, Värska Original, Siera Nams, Kaija, Latvijas Maiznieks, Marienbāde, Pļavas, Italpasta un Cesvaine produktus un preces, divi centi no katras iegādātās vienības tiks novirzīti biedrības „Taureņa efekts” kampaņas fondā,” informē SIA „ELVI Latvija” komercdirektore Laila Vārtukapteine, papildinot, ka informatīvās norādes-sirsniņas “Pērkot šo, atbalsti dzīvību!” pie konkrētajiem produktiem jau ir izvietotas visos veikalos ELVI.

„Pateicamies ikvienam veikalu ELVI sadarbības partnerim un jau pastāvīgajiem kampaņas atbalstītājiem. Katrs ziedotais cents ir būtisks, lai finansiāli palīdzētu vēl vairāk ģimenēm,” atzīst L.Vārtukapteine. „Arī 2013. un 2014.gadā uzņēmumi iesaistījās neauglības ārstēšanas kampaņā, savukārt šogad to skaits ir pat pieaudzis.”

http://www.egv.lv/lv/contacts/campaign.php

Pateicoties uzņēmumu un cilvēku ziedojumiem, divos gados finansējums pilnīgi apmaksātajam medicīniskās apaugļošanas kursam būs sniegts 17 ģimenēm, no kurām jau trīs – Rīgā, Zemgalē un Latgalē – ir sagaidījušas savu ilgi loloto bērniņu.

Sniegt finansiālu atbalstu kampaņai var:

  • ziedojot akcijas kastītēs visos veikalos ELVI, „DOMO”, ALKOUTLET DZĒRIENI&VĪNI, ātrās ēdināšanas restorānos „Hesburger”, Klīnikā EGV, degvielas uzpildes stacijās VIRŠI-A un lietotu preču mazumtirdzniecības veikalos KRISTĪNE-RR;

  • zvanot 90006282 (viens zvans ir 1,42 eiro) vai

  • veicot pārskaitījumu uz ziedojuma kontu LV37HABA0551034195731.

Neauglības ārstēšanas kampaņa ilgst kopš 2013.gada pavasara, un tās mērķis ir vērst Latvijas sabiedrības uzmanību uz reproduktīvās veselības jautājumiem un to risināšanas iespējām, kas tiešā veidā ir saistīts ar demogrāfijas situācijas veicināšanu valstī.

Padarīt Latviju bagātāku aicina biedrība „Taureņa efekts” ar mazumtirgotāju ELVI, klīniku EGV, mājsaimniecības lielveikalu „DOMO”, ātrās ēdināšanas restorānu ķēdi „Hesburger”, veikalu-noliktavu ALKOUTLET DZĒRIENI&VĪNI, AS VIRŠI-A degvielas uzpildes stacijās un lietotu preču mazumtirgotāju „KRISTĪNE-RR”. Papildu informāciju par kampaņu var meklēt projekta mājaslapā: www.labudarot.lv.

Komentāri (16)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu