Novembrī novērots ievērojams pieprasījuma pieaugums pēc svētku atribūtikas un apģērba ar valsts simboliku (14)

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Lūka/LETA

Pirms valsts svētkiem šogad novērots ievērojams pieprasījuma pieaugums pēc svētku atribūtikas un arī apģērba ar valsts simboliku, aģentūrai LETA atzina SIA «Maxima Latvija» un SIA «Rimi Latvia» pārstāvji.

«Rimi Latvia» pārstāve Inga Bite norādīja, ka šogad pircēji vairāk ir izvēlējušies dažādu atribūtiku nacionālajās krāsās - kopumā šogad pieprasījums pēc dažādiem nacionālajiem suvenīriem, salīdzinot ar pagājušā gada novembri, ir pieaudzis par 136%. Savukārt pieaugums pēc dažāda veida svecēm ir pieaudzis par 49%.

Šogad trīs pirktākie suvenīri «Rimi Latvia» veikalos ir lente ar piespraudi, mazā karoga lentīte, kā arī silikona aproce ar latvju rakstiem nacionālajās krāsās.

Bet «Maxima Latvija» pārstāve Zane Udrase atzīmēja, ka novembrī tradicionāli palielinās dažādu svētku atribūtikas preču pārdošanas apjomi. Šogad novembrī, salīdzinot ar pagājušā gada novembri, par 6% pieauguši karodziņu pārdošanas apjomi. Pircēji vairāk iegādājušies mazos karodziņus, ko visbiežāk izmanto automašīnu un telpu rotāšanai.

Tāpat šogad novembrī, iestājoties aukstākam laikam, «Maxima» veikalos palielinājās pārdošanas apjomi arī šallēm, cepurēm un cimdiem. Iedzīvotāji priekšroku devuši šallēm un cepurēm Latvijas karoga krāsās vai ar tautiskiem rakstiem.

Preču ar latvisko simboliku pārdošanas apjomi šogad salīdzinājumā ar pagājušo gadu pieauguši gandrīz piecas reizes, norādīja Udrase.

Citas preces ar svētku atribūtiku, piemēram, aproces, piespraudes, krūzītes, magnētiņi un citas, pirktas līdzīgos apjomos kā pērn.

Pērn «Maxima Latvija» strādāja ar 688,8 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 2,1% vairāk nekā 2014.gadā, kad apgrozījums sasniedza 674,354 miljonus eiro. Savukārt uzņēmuma peļņa 2015.gadā bija 19,173 miljoni eiro, kas ir par 37,9% vairāk nekā 2014.gadā, kad peļņa bija 13,902 miljoni eiro.

SIA «Maxima Latvija» dibināta 2000.gada 29.novembrī. Kompānijas pamatkapitāls ir 4,91 miljons eiro. «Maxima Latvija» pilnībā pieder Nīderlandē reģistrētajai kompānijai «Lincoln Land Erste B.V», liecina «Firmas.lv» informācija. Patlaban «Maxima» veikalu tīklu veido trīs formātu 151 veikals - 125 «Maxima X», 23 «Maxima XX» un trīs «Maxima XXX» veikali, kas atrodas 45 apdzīvotās vietās Latvijā.

Savukārt «Rimi Latvia» pagājušajā gadā strādāja ar 785,281 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 6% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 16% un sasniedza 27,427 miljonus eiro.

«Rimi Latvia» vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas mazumtirdzniecības koncernam «ICA Gruppen» piederošais «Rimi Baltic». Pašlaik «Rimi Latvia» tīklā ir 119 trīs formātu veikali: 31 «Rimi» hipermārkets, 43 «Rimi» lielveikali un 45 zemo cenu veikali «Supernetto». «Rimi» un «Supernetto» veikali darbojas 27 Latvijas pilsētās.

Komentāri (14)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu