5 padomi, kā cīnīties ar vakara «ēšanas lēkmēm»

FOTO: [Daniela Brown Photography], CC BY-ND 2.0

Cīņa ar izsalkumu vakara stundās (un reizēm arī naktīs) nav vienkāršs, taču ir izpildāms uzdevums. Vienmēr paturi galvā vasaru un bikini sezonu, kā arī ņem vērā šos piecus vienkāršos, bet iedarbīgos padomus!

1.Silta duša

Ja tavas acis apstājušas pie cepumu kārbas vai domas riņķo ar šokolādes saldējuma kasti, kas atrodas tavā saldētavā, steigšus dodies uz vannas istabu! Silta duša palīdzēs tev atslābināties un novirzīs domas no ēdiena. Ja vēl dušu papildināsi ar smaržīgu ķermeņa pīlingu vai matu masku, tad domas par našķēšanos pazudīs ātri vien.

2.Zobu tīrīšana

Ja duša līdzēja tikai pa pusei, tad zobu mazgāšana var palīdzēt pielikt punktu domām par ēšanu uz visu vakaru – vienkārši iztīri zobus!

3.Tēja ar pienu

Ja tev sāk šķist, ka patiešām rūc vēders, tad uztaisi sev tasi tējas bez cukura. Ja pievienosi tai nedaudz piena, tad ne tikai apslāpēsi savu apetīti, bet arī veicināsi saldu miegu naktī.

4.Dziļi elpo

Jā, skābeklis var palīdzēt aizmirst našķēšanos! Izej svaigā gaisā (kaut vai uz balkona vai atvaer logu) un ievelc 10-15 dziļas elpas - uzmācīgās domas norims, raksta «Postimees».

5.Sekss

Pēc dušas un zobu iztīrīšanas – kāpēc gan ne? Tādējādi tu sagādāsi savam ķermenim citu baudījumu, turklāt sadedzināsi papildu kalorijas. Galvenais pēc mīlas priekiem nedoties «uzlādēties» pie ledusskapja.

Uz augšu