NMPD priekšniece: Drīzumā pacienti jutīs, ka dienests strādā efektīvāk un labāk

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Zane Bitere/LETA

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) organizatoriskajā darbā jau tiek veiktas pirmās pārmaiņas, kuru īstenošanai noslēdzoties līdz rudenim, pacienti jutīs, ka dienests strādā efektīvāk un labāk, intervijā LNT raidījumā "900 sekundes" sacīja dienesta direktore Liene Cipule.

Viņā skaidroja, ka notiek pārmaiņas, lai uzlabotu dienesta operativitāti dienas laikā, kad tiek veikti 80% no visiem izsaukumiem. Cipule skaidroja, ka līdz šim bija grūtības ar personāla nokomplektēšanu dienas maiņām. "Lai motivētu darbiniekus, bija jāveic virkne pārmaiņu, kas ir izdevies. Tas nozīmē, ka turpmāk varēsim reaģēt ātrāk un labāk nekā līdz šim," teica dienesta vadītāja.

Cipule uzskata, ka arī darbinieku noskaņojums par pārmaiņu nozīmi ir normalizējies un uzlabojies.

NMPD direktore arī atzina, ka pēdējā laikā ir mazinājies sekundāro izsaukumu skaits - ja pērn šajā laikā tie bija 30% no visiem izsaukumiem, tad šogad 25%. Arī dienesta darbinieki esot teikuši, ka izjūt šo samazinājumu. Minot iemeslus šādām pārmaiņām, viņa pieļāva, ka varētu būt uzlabojusies pacientu izpratne par dienesta funkcijām. Tāpat pēdējā laikā esot uzlabojusies NMPD sadarbība ar ģimenes ārstiem.

Cipule gan neslēpa, ka vēlētos vēl lielāku sekundāro izsaukumu samazinājumu.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu