Populārs laikraksts kļūdaini paziņo, ka miris Edinburgas hercogs

FOTO: Scanpix

Visvairāk lasītais britu laikraksts «The Sun» savā elektroniskajā izdevumā kļūdaini paziņojis, ka Edinburgas hercogs Filips Mauntbatens ir miris, vēsta «The Independent». 

«The Sun» kļūdaini publicējis rakstu, kurā minēts, ka princis Filips ir miris. Laikrakstā parādoties milzīgiem virsrakstiem un publikācijai par Edinburgas hercoga, prinča Filipa nāvi, ziņas ātri vien izplatījušās internetā.

Publikācijā stāstīts, ka princis Filips bijis precējies ar Karaliene Elizabeti II un viņiem bijuši četri bērni. Nepatiesu ziņu par prinča Filipa nāvi jau paspējuši pārpublicēt arī franču mediji.

Lai gan raksts ticis izdzēsts jau pāris minūtes pēc tā parādīšanās, tas turpinājis parādīties «Google» meklēšanā. Nepatiesās ziņas izraisījušas baumas, ka Edinburgas hercogs ir nedziedināmi slims.

Notikušā dēļ uz sanāksmi uzaicināta visa karaliskā ģimene, ieskaitot darbiniekus. Tā arī palicis neskaidrs, kas ticis apspriests ģimenes sanākšanā.

Uz augšu