Roga atkāpjas no «Supernova» žūrijas vadītāja pozīcijas (34)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens/LETA

«Eirovīzijas» atlases konkursam «Supernova 2018» mainīts žūrijas sastāvs, jo tās līdzšinējais vadītājs Kaspars Roga februārī ar grupu «Prāta Vētra» dosies koncerttūrē pa Tālajiem Austrumiem un nevarēs piedalīties tiešraidēs.

«Kaspars ir ne tikai žūrijas vadītājs, bet viens no formāta līdzautoriem, viens no tiem cilvēkiem, kuri konkursam «Supernova» noticēja pašā sākumā. Atlases procesā viņš vienmēr «cīnījās» par grupām un par roku, mēs noteikti gaidīsim Kasparu ciemos kādā no konkursa tiešraidēm un turēsim īkšķus par viņa gaitām Tālajos Austrumos,» saka konkursa «Supernova» producente un viena no formāta autorēm Ilze Jansone.

Šogad žūriju un atlases procesu vadīts producents, radio «Pieci.lv» mūzikas redaktors DJ Rudd jeb Rūdolfs Budze - mainīsies pārējais žūrijas sastāvs.

«Ceturto sezonu uztveru, kā jauna posma sākumu. Trīs gadi ir pietiekošs laiks, lai objektīvi izvērtētu līdzšinējos sasniegumus un kļūdas. Ar nepacietību gaidu, kad varēšu sākt klausīties iesūtītās dziesmas. Ceru uz labām kompozīcijām un apņēmīgiem, spējīgiem izpildītājiem,» saka žūrijas vadītājs DJ Rudd.

Pēc pieteikšanās noslēguma 15. oktobrī dziesmas izvērtēs konkursa repertuāra žūrija, kuras sastāvā būs gan Latvijas, gan ārvalstu nozares speciālisti, bet jau 5. novembrī dalībnieki pirmo reizi stāsies atlases žūrijas priekšā, kuras uzdevums būs izvēlēties labākās dziesmas un spēcīgākos izpildītājus startam Latvijas Televīzijas autoru un izpildītāju konkursa «Supernova» ceturtās sezonas tiešraidēs.

Šogad konkursā būs trīs pusfināli un fināls, kurā dalībniekus vērtēs gan skatītāji, gan žūrija. Konkursa «Supernova 2018» uzvarētājs iegūs iespēju uzstāties pasaulē lielākās popmūzikai sasniedzamās auditorijas priekšā - starptautiskajā Eirovīzijas dziesmu konkursā, kuru šogad pie televīzijas ekrāniem noskatījās 220 miljoni skatītāju Eiropā un pasaulē.

Arī šogad turpināsies sadarbība ar vienu no pasaulē ietekmīgākajām ierakstu kompānijām «Universal Music Group», straumēšanas servisu «Spotify» un «Latvijas Mūzikas attīstības biedrība/Latvijas Mūzikas eksports», lai nodrošinātu konkursa uzvarētājam vēl lielāku atpazīstamību un publicitāti ārpus Latvijas pirms lielā Eirovīzijas fināla Portugālē.

Komentāri (34)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu