Foto: Pirmie drosminieki stājas «Supernova» žūrijas priekšā (34)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Jānis Škapars/Apollo

Svētdien, 5. novembrī°, notika pirmā autoru un izpildītāju konkursa «Supernova» tikšanās ar žūriju klātienē. Tas notika publiskā vietā - tirdzniecības parkā «Alfa». Uz skatuves kāpa nu jau par Eirovīzijas veterānu dēvētais Markus Riva, dziedātāja Liene Greifāne, Sabīne Berezina, u.c. Aplūko foto!

Pirmajā atlasē piedalījās tie dalībnieki, kuriem bija palicis tikai viens solis līdz iekļūšanai konkursa tiešraidē, un, kuru dziesmas visaugstāk novērtējusi repertuāra žūrija, klausoties tās anonīmi, nezinot neko par dziesmu autoriem un izpildītājiem.

Kā ziņots, šogad žūriju un atlases procesu vada producents, radio «Pieci.lv» mūzikas redaktors DJ Rudd.

«Mums ir svarīgi dalībniekiem dot atšķirīgus uzdevumus jau pašā konkursa sākumā, lai pārbaudītu viņus dažādās, arī ne tik ērtās situācijās, tāpēc pirmo gadu noklausīšanos organizējam tirdzniecības parkā,» saka konkursa producente Ilze Jansone.

Šogad pirmo gadu visas vērtēšanai nodotās dziesmas varēja klausīties un par tām balsot ikviens interesents projekta «Supernova» mājaslapā. Tautas žūrijas aktivitāte bija necerēti liela, kopumā saņemti 152082 novērtējumi, kopumā «Patīk» nospiests 41946 reizes, bet «Nepatīk» 110136 reizes. Viena dziesma Tautas žūrijas balsojumā ir izteikts līderis, otro vietu ar ļoti līdzīgu vērtējumu dala deviņas dziesmas. Arī profesionālā atlases žūrija visaugstāk novērtējusi to dziesmu, kura saņēmusi vislielākās Tautas žūrijas simpātijas.°

Šogad konkursā būs trīs pusfināli un fināls, kurā dalībniekus vērtēs gan skatītāji, gan žūrija. Konkursa «Supernova 2018» uzvarētājs iegūs iespēju uzstāties pasaulē lielākās popmūzikai sasniedzamās auditorijas priekšā - starptautiskajā Eirovīzijas dziesmu konkursā, kuru šogad pie televīzijas ekrāniem noskatījās 220 miljoni skatītāju Eiropā un pasaulē. Arī šogad turpināsies sadarbība ar vienu no pasaulē ietekmīgākajām ierakstu kompānijām «Universal Music Group», straumēšanas servisu «Spotify» un «Latvijas Mūzikas attīstības biedrība/Latvijas Mūzikas eksports», lai nodrošinātu konkursa uzvarētājam vēl lielāku atpazīstamību un publicitāti ārpus Latvijas pirms lielā Eirovīzijas fināla Portugālē.

Komentāri (34)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu