BMW Motorrad radījuši jaunu motociklu iesācējiem (46)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: BMW Motorrad

Pēdējos 17 gados motociklu vadītāju skaits ir sarucis par teju 22 tūkstošiem, liecina Ceļu satiksmes drošības direkcijas dati. Viens no iemesliem šai statistikai varētu būt tas, ka sākumā izvēlētais spēkrats nav bijis piemērots un braukšanas prieks ir pārvērties bailēs, pieļauj ceļu satiksmes noteikumu pasniedzēja un praktiskas braukšanas instruktore Lelde Peleģe - Vēvere.

Lai arī moču sezona nupat ir beigusies, tiem, kuri šo sezonu ir pavadījuši kārtojot eksāmenus, lai tiktu pie A kategorijas vadītāja apliecības, īstā braukšana sāksies vien nākamajā sezonā. Ņemot piemēru no senčiem, kuri kala ratus ziemā, arī BMW nule ir radījis gluži jaunu motociklu G 310 GS.

Dizainiski jaunais BMW G 310 GS iemieso GS garu - robusts un daudzpusīgs. Ar šo motociklu ir iespējams veikt ikdienišķu skrējienu pilsētā, braucienu laukos, iepazīt meža takas vai pievārēt sliktākus ceļa segumus. Par to gādā 180 mm aizmugurējās piekares gājiens un apvērstā dakša ar 19 collu riteni priekšā, bet stingrais rāmis nodrošina stabilitāti.

Pēc Leldes Peleģes - Vēveres teiktā iesācējiem, īpaši dāmām, grūtības sagādā tieši motocikla pacelšana, ja gadījies to apgāzt. Eksperte uzskata, ka šis mocis ir labs variants iesācējiem arī tā iemesla pēc, ka sver vien 169,5 kg. Vidēji tie sver krietni vairāk.

Turklāt viss ir paslēpts apakšējā daļā, tāpēc nav jāuztraucas par detaļu nolaušanu kritiena gadījumā. Tāpat arī stūre, kāpšļi un vadības rīki ir izvietoti sabalansētā veidā. Tāpēc tos ir viegli sasniegt arī mazāka auguma braucējiem. Paceltais vadītāja sēdeklis savukārt nodrošinās labāku redzamību.

G 310 GS ir viena cilindra dzinējs, kas ir sagāzts uz aizmuguri, bet cilindra galva pagriezta par 180 grādiem. Ar šādu risinājumu motociklam ir zemāks, priekšējam ritenim pietuvināts smaguma centrs, tāpēc to ir viegli vadīt arī asākos līkumos.

Motora darba tilpums ir 313 cm3, bet jauda pie 9500 apgr./min. sasniedz 34 ZS. Maksimālais griezes moments tikmēr ir 28 Nm pie 7500 rpm. 

Materiāls tapis sadarbībā ar BMW, MINI un BMW Motorrad pārstāvi Latvijā - Inchcape Motors Latvia

Komentāri (46)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu