"Ādažu čipsi" sāk ražot krāsainos kartupeļu čipsus no sarkaniem un ziliem kartupeļiem (2)

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" piederošais zīmols "Ādažu čipsi" no Latvijā audzētiem sarkanajiem un zilajiem kartupeļiem sācis ražot krāsainos kartupeļu čipsus, kas ierobežotu laiku būs pieejami tirdzniecībā Latvijā un Lietuvā, aģentūru LETA informēja kompānijā.

"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša, komentējot jaunā produkta ražošanas sākšanā ieguldīto investīciju apmēru, norādīja, ka krāsaino kartupeļu pārstrāde ir sarežģītāka, jo šo šķirņu kartupeļi ir jutīgāki. "Investīcijas veicām kartupeļu šķirņu iegādē un izaudzēšanā. Vairāk tās bijušas laika un darba resursi, kā arī zināšanu ieguldījums darba procesā, jo izmēģinājumus un audzēšanu veicām jau pērn," viņa sacīja.

Kompānijā informēja, ka jaunais produkts - krāsainie kartupeļu čipsi sarkanā un zilā krāsā - Latvijas veikalu plauktos ir pieejams no septembra vidus. Tā kā krāsaino kartupeļu audzēšana ir komplicēts process, jaunais produkts Latvijā un Lietuvā būs pieejams ierobežotā daudzumā.

Saskaņā ar uzņēmuma pārstāvju vēstīto, 2018. gadā "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" plāno iepirkt vairāk nekā 20 000 tonnu kartupeļu. Daļu no uzņēmumam nepieciešamajiem kartupeļiem, "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" meitas uzņēmums "Latfood Agro" audzē pašu spēkiem, jo čipsu ražošanai nepieciešamās šķirnes radīšanai varot paiet pat vairāki gadi. Taču pārējos kartupeļus uzņēmums iepērk no Latvijas zemniekiem, ar kuriem sadarbojas stādīšanas un audzēšanas periodos. Šogad kopumā tika iestādīti vairāk nekā 640 hektāri kartupeļu čipsu ražošanai, kas tiks iepirkti no Latvijas zemniekiem.

Jau ziņots, ka šogad "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" investēs vairāk nekā miljonu eiro čipsu paku transportēšanas un pakošanas līnijas automatizācijā, kas būtiski kāpinās uzņēmuma efektivitāti un padarīs "Ādažu Čipsu" ražotni konkurētspējīgāku.

"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" konsolidētais apgrozījums pērn sasniedza 81,1 miljonu eiro, kas ir par 4,3% vairāk nekā 2016.gadā, bet koncerna peļņa bija 3,1 miljons eiro.

"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" pārstāv zīmolus "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "The Original Taffel Snacks" un "Pedro". Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1000 cilvēku.

"Orkla" ir Oslo biržā kotēts uzņēmums, kurš bāzēts Oslo, Norvēģijā. "Orkla" apgrozījums 2017.gadā bija četri miljardi eiro. "Orkla" grupā kopumā strādā vairāk nekā 18 000 darbinieku.

Komentāri (2)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu