"Laikam mans laiks pienācis pateikt, ko domāju par visu šo influenceru kņadu. Iespējams, ka influenceri arī ir šobrīd pieprasīti, tikai diemžēl zīmoli, kuri nesadarbojas ar analītiskām kompānijām, priekšroku dod cipariem un ne kvalitātei/mērķauditorijai. Jeb nauda tiek izmesta miskastē, tā arī nesasniedzot vēlamo mērķauditoriju.
Pirkti sekotāji, pirkti “like” pie bildītēm, uzpūsts pieprasījums pēc savas personības un konstanta sevis lielīšana, no kuras vēmiens nāk.
Truli apraksti pie bildītēm par produktiem vai pakalpojumiem, kuri ir dabūti barterā, vēl piemaksājot, ir, protams, tikai labi.
Uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt influencerus, kuri pie ierakstiem liek tēmturi #sadarbība," raksta Barišņikovs.
Tāpat mākslinieks nosodīja Latvijas Blogeru un influenceru asociācijas dibinātāju, dzīvesstila blogeri Maiju Armaņevu, norādot, ka “viņa nestrādā”.