"Maxima grupe" septiņos gados plāno investēt 600 miljonus eiro veikalu tīkla attīstībā (4)

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Veikalu tīkla "Maxima Latvija" pārvaldītājs "Maxima grupe" apstiprinājis darbības stratēģiju līdz 2025.gadam, kas paredz septiņu gadu laikā investēt 600 miljonus eiro veikalu tīkla modernizēšanā un paplašināšanā, informēja "Maxima grupe" valdes priekšsēdētājs un izpilddirektors Daļus Misjūns.

Viņš norādīja, ka "Maxima grupe" stratēģiskais mērķis ir "būt klientu novērtētai izvēlei katru dienu". Pēc viņa domām, šo pievienoto vērtību klientiem sniegs iepirkšanās pieredzes un ērtību pilnveidošana veikalos, integrēti digitālie risinājumi, plašs produktu sortiments, kā arī cenas un produktu kvalitāte.

Misjūns norādīja, ka mērķis tiks nodrošināts, efektivizējot darbību, samazinot izmaksas, un līdz ar to arī produktu cenas pircējiem. "Stratēģija paredz, ka efektīvi biznesa vadības risinājumi ļaus ietaupīt 500 miljonus eiro septiņu gadu laikā," atzīmēja Misjūns.

Līdz iecerētajām pārmaiņām "Maxima grupe" stratēģija paredz arī starptautiskās darbības izvēršanu, investējot gandrīz 100 miljonus eiro ik gadu līdz pat 2025. gadam un kopējām investīcijām sasniedzot vismaz 600 miljonus eiro.

Pēc Misjūna paustā, investīcijas tiks izmantotas, lai nostiprinātu veikalu tīklu gan esošajos, gan jaunos tirgos un attīstītu jaunus tirdzniecības kanālus. "Maxima grupe" mērķis ir palielināt grupas apgrozījumu par 7% katru gadu.

"Maxima Latvija" valdes priekšsēdētājs Andris Vilcmeiers sacīja, ka paaugstinot darbības efektivitāti, ietaupītie līdzekļi tiks ieguldīti klientu pieredzē - attīstot veikalu tīklu tuvāk mājām un paplašinot sortimentu. "Izstrādātā stratēģija paredz ilgtspējīgu uzņēmuma izaugsmi, ieviešot inovācijas un veicot papildus investīcijas būtiskākajos darbības virzienos, primāri darbinieku izaugsmē un attīstībā, sadarbības stiprināšanā ar mūsu partneriem un sabiedrības aktuālāko vajadzību risināšanā," skaidroja Vilcmeiers.

Stratēģijas izstrādē piedalījās vairāk nekā 100 darbinieki no grupas uzņēmumiem piecās valstīs.

2017. gadā "Maxima grupe" strādājusi ar 75 miljonu eiro peļņu, kas bija aptuveni divas reizes lielāka nekā gadu iepriekš. "Maxima grupe" vienīgais īpašnieks ir holdings "Vilniaus prekyba".

"Maxima grupe" Polijā ir trīs veikalu tīkli - "Stokrotka", "Aldik" un Sano", kuros kopā ir 551 veikals ar apmēram 9000 darbiniekiem. "Maxima grupe" pieder arī mazumtirdzniecības veikalu tīkli "Maxima" Baltijas valstīs un "T-Market" Bulgārijā, kā arī pārtikas e-tirdzniecības platforma "Barbora", kas darbojas Lietuvā un Latvijā.

Komentāri (4)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu