CSDD skaidro, kā darbosies vidējā braukšanas ātruma kontroles sistēma (4)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Stacionārais fotoradars uz Ventspils šosejas pie Varkaļu kanāla. Ilustratīvs attēls.
Stacionārais fotoradars uz Ventspils šosejas pie Varkaļu kanāla. Ilustratīvs attēls. Foto: Ieva Čīka/LETA

Vidējā braukšanas ātruma kontroles pilotprojektu varētu īstenot uz Kokneses šosejas, ceturtdien, 7. martā, Ceļu satiksmes drošības padomes sēdē atzina Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) valdes loceklis Jānis Golubevs.

Ja ar fotoradaru tiek fiksēts spēkrata ātrums tikai vienā punktā, tad vidējā braukšanas ātruma kontroles sistēma fiksē automašīnu vairākos punktos un aprēķina tās vidējo ātrumu pavadītajā ceļā, tādējādi liekot nepārkāpt ceļu satiksmes noteikumus ilgākā uz ceļa pavadītajā posmā.

Sistēma paredz, ka automašīnas ātrums tiks mērīts, ņemot vērā laiku, ko auto pavada ceļa no viena fotoradara līdz nākamajam.

VAS "Latvijas Valsts ceļi" pārstāvji informēja, ka uz Jūrmalas šosejas nevajadzētu īstenot šo pilotprojektu, ņemot vērā, ka nākamgad plānota Jūrmalas šosejas rekonstrukcija, kas varētu ilgt divus gadus, un attiecīgi šajā posmā tiks noteikti ātruma ierobežojumi.

Ceļu satiksmes drošības padome atbalstīja ideju par pilotprojekta īstenošanu uz Kokneses šosejas.

» No šodienas sāks testēt vidējās kustības ātruma radarus

Video attēlots, kā jaunā sistēma darbosies.

Komentāri (4)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu