Indra Salceviča šokējošā eksperimentā pārbauda cilvēku lētticību un apmāna ļaudis ar viltus ceļojumu

Modes dizainere, stiliste, influencere un blogere Indra Salceviča atklāja, ka nedēļas nogalē strādājusi pie šokējoša sociālā eksperimenta, kurā pārbaudījusi cilvēku kritisko domāšanu.

Salceviča nesen savus sekotājus priecēja ar skaistiem kadriem no šķietami veiksmīga ceļojuma uz Londonu. Kā izrādās, ceļojums patiesībā nav noticis. 

"Mēs ar Nataļju Stugli bijām Londonā? Tiešām? Nē! "Morethansize" sociālais eksperiments – viltus brauciens – radīts ar mērķi pievērst uzmanību sociālajos tīklos publicētajam saturam," rakstīja Salceviča pie foto, kurā pozē Londonā jau novembrī uzņemtā fotogrāfijā. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Indra Salcevica (@indrasalcevica) on

Influencere aicināja cilvēkus "ieslēgt" kritisko domāšanu un neticēt visam, kas tiek publiskots sociālajos tīklos. "Analizē, ne tikai lasot ziņu portālus, bet arī vērojot bildes un piedāvāto saturu sociālo tīklu platformās. Eksperimenta veidošanā izmantotas interneta resursos un Google maps atrodamās lokāciju bildes, kā arī fotogrāfijas no video veidotāju un viņu draugu personīgajiem arhīviem. Personīgi atvainojamies saviem sekotājiem par nedēļas nogalē notikušo maldināšanu."

Video un foto komentēja arī daudzi Salcevičas fani un sabiedrībā pazīstami cilvēki, kuri rakstīja, ka šis ir bijis patiešām vērtīgs sociālais eksperiments, neskatoties uz to, ka daudzi tomēr nebūtu saņēmušies uz šādu mānīšanos. 

Uz augšu