Bārā - Restorānā STAGE 22 tiek atklāta jauna vasaras sezonas ēdienkarte un tiek mainīts darba laiks

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Foto: Publicitātes foto

2019. gada 6. jūnijā - pieczvaigžņu luksusa viesnīca Grand Hotel Kempinski Riga, kā vieni no pirmajiem, vietējie influenceri un mediji varēja baudīt jauno restorāna sezonas ēdienkarti ar piemeklētiem vīniem un labāko apkalpošanu, vienā no Rīgas skaistākajiem un modernākajiem jumta bāriem un restorāniem – STAGE 22.

Grand Hotel Kempinski Riga restorānos kopš šī gada februāra saimnieko Turcijā dzimušais šefpavārs Gokhan Kekec, kas ar savu kaislību pret izcilu ēdienu un gatavošanu jau ir pamanījies iegūt kā vietējo rīdzinieku, tā viesnīcas viesu simpātijas, vietējiem labi pazīstamais Sous Chef Heinrihs Erhards un restorāna STAGE 22 Head Chef - Reinis Čerņajevs, kas ir atbildīgs tikai par 8. stāva restorāna izcilo ēdienkarti un prezentāciju.

Restorāns specializējas Baltijas virtuvē ar vietējo garšu elementiem, kas ļauj izzināt mūsu reģiona īpašās garšas un produktu tekstūras, liekot uzsvaru uz specifisko ēdiena pagatvošanas tehniku un prezentāciju. Ēdienkartē var atrast ļoti daudz vietējos produktus gan no Baltijas jūras gan vietējiem ezeriem un lauksaimniecībām. Ēdienkartē uzsvars uz sezonālajiem produktiem.

Tā pat ir būtiski pieminēt restorāna izkārtojumu, kas nosacīti ir sadalīts 3 daļās. Pirmā zona - darbojas kā “Vieglās Ēdienkartes” zona, kas piedāvā ātrāku pusdienošanas vai vakariņošanas konceptu, kur uzsvars ir tieši uz vairāku ēdienu baudīšanu. Vidus daļa saglabā savu miksoloģijas noskaņu, kur jebkurš viesis ir laipni gaidīts izbaudīt mūsu bārmeņu izcilos kokteiļus. Savukārt restorāna tālākā daļa darbojas kā Fine Dining koncepts, kur mūsu pavāri piedāvā maltītes vairākās kārtās (piecu kārtu, astoņu vai pat divpadsmit kārtu vakariņas) ar piemeklētiem vīniem un izcilu veģetāro ēdienu opciju.

“Restorāna ēdieniem ir jābut sarežģītiem, interesantiem savā garšu tekstūrā un izcili pasniegtiem, tādiem, lai viesiem tos būtu izaicinājums pagatvot mājās ”, atklāj Grand Hotel Kempinski Riga pavāru trio. 

Stage 22 piedāvā ne tikai izcilu uzkodu un fine dining ēdienkarti un autentiskus kokteiļus, bet arī skatu, ko nav iespējams vērot nekur citur – lūkojoties uz Latvijas Nacionālo Operu un tās skvēru ikviens viesis jutīsies tieši tā – kā uz skatuves. 

Stage 22 izpelnījies atzinību ne tikai vietējo gurmānu, bet arī starptautiskās žūrijas vidū, kas tai piešķīrusi 2019. gada septītā labākā jaunā restorāna Rīgā titulu.

Restorāna darba laiks:

Svētdien, pirmdien, otrdien, trešdien: 12:00 – 00:00

Ceturtdien, piektdien, sestdien: 12:00 – 02:00

Par Grand Hotel Kempinski Riga:

Izvietota iepretim slavenajam Latvijas Nacionālās operas namam un blakus Vecrīgai, kas iekļauta UNESCO Pasaules mantojuma sarakstā, viesnīca piedāvā absolūti jaunu komforta un elegances līmeni gan pilsētas viesiem, gan tās iedzīvotājiem. Grand Hotel Kempinski Riga piedāvā 141 pirmās klases numuru un apartamentus, divus restorānus un divus bārus, sešas ietilpīgas sanāksmju telpas, tajā skaitā Grand Ballroom konferenču zāli, kā arī pasaules klases SPA un atpūtas zonu. Brīnišķīgs panorāmas skats uz galvaspilsētu, izsmalcināts serviss un bagātīga kultūras pieredze gaida viesus no visas pasaules. 

Par Kempinski:

Izveidota 1897. gadā, Kempinski Hotels ir Eiropas vecākā luksusa klases viesnīcu grupa. Kempinski mantojumu, kas nosaka nevainojamu, personīgi pielāgotu servisu un izcilu viesmīlību, papildina tā īpašumu ekskluzivitāte un individualitāte. Kempinski šobrīd pārvalda 76 pieczvaigžņu viesnīcu un rezidenču portfolio 31 valstī un turpina pievienot tam jaunus īpašumus Eiropā, Tuvajos Austrumos, Āfrikā, Āzijā un Amerikā. Ikviens no tiem atspoguļo Kempinski zīmola spēku un panākumus, nezaudējot saikni ar savu mantojumu. Portfolio iekļauj vēsturiskus īpašumus un arhitektūras pieminekļus, godalgotas urbānā dzīvesveida viesnīcas, pirmklasīgus kūrortus un prestižas rezidences. Katrs no tiem piedāvā kvalitāti, kuru viesi sagaida no Page 3 of 3 Kempinski, vienlaikus iekļaujot katras atrašanās vietas kultūras tradīcijas. Kempinski ir dibinājis pasaules lielāko neatkarīgo viesnīcu zīmolu aliansi - Global Hotel Alliance (GHA).

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Uz augšu