Ceļā no modes kuluāriem līdz kioska kasei. Jaroslavs Barišņikovs atklāti par karjeru, darbu un attiecībām ar klientiem

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

Sabiedrībā pazīstamais modes eksperts Jaroslavs Barišņikovs raidījumā "Apollo 1h" atklāj, kā, karjeru veidojot modes industrijā, nonācis līdz darbam kioskā.

Modes mākslinieks stāsta, ka tirdzniecība viņam nav sveša - strādājis modes veikalos, tos vadījis un bijusi pieredze klientu apkalpošanā. 

"Ideja par narvīti nebija īsti ideja, bet drīzāk izvēle. Mans mīļotais vīrietis Kārlis strādāja tur trīs gadus, mēs sākām dzīvot kopā un es viņam iedevu to grūdienu pa pakaļu. Es prasīju: "Kāpēc esi kaut kāds strādnieks? Kāpēc nepaņem sev savu franšīzi?" Viņš sāka interesēties un tika pie sava veikala," stāsta Barišņikovs. 

Mākslinieks atklāj, ka tolaik strādāja par digitālā mārketinga nodaļas vadītāju "Baltic Beach” viesnīcā. Divas nedēļas viņam nācies ar vilcienu braukt uz Jūrmalu: "Sapratu, ka šis neies krastā. Pēc divām nedēļām darbu uzteicu, atbraucu uz Rīgu, tā bija pirmdiena, atnācu pie Kārļa un teicu - nu, tad es te pastrādāšu!" (Smejas.) 

Bijušais modes mākslinieks atzīst, ka sākums esot bijis visai neomulīgs: "Biju pieradis strādāt ar dažiem klientiem un ļoti lielām summām, nevis ar e-taloniem un pārtiku. Ar pārtiku vispār nebija bijusi nekāda darīšana, bet esmu ļoti apķērīgs. Diezgan ātri visu iemācījos." 

"Pa šo laiku, kamēr tur strādāju, ir izveidojusies kolosāla draudzība ar klientiem, kuri katru dienu ienāk pēc kafijas, pēc kaut kādiem pirkumiem," norāda Jaroslavs un atklāj, ka zina, kā katru sauc, kur bijis kādam izlaidums, kurš brauc uz bērēm un kurš bijis atvaļinājumā. "Cilvēki nāk un saka, ka ir baigi labo filmu noskatījušies un man arī jāredz!" sarunas laikā atklāj Jaroslavs. 

Pirms kāda laika pāris devies ceļojumā uz Grieķiju un, kā izrādās, viņu gaitām sekojuši līdzi fani sociālajos tīklos: "Atnāk uz veikalu džeks un saka - cik forši, ka esat atgriezušies, mēs "Instagram" skatījāmies bildes un sekojām līdzi! Mazliet jau dīvaini ir, jo nezinu citus cilvēkus, kuriem būtu tik draudzīgas attiecības mazumtirdzniecības franšīzes vai jebkāda cita veikala, pārdevēju. Ģimeniska sajūta."

Video: Jaroslavs Barišņikovs atklāti par karjeru, darbu un attiecībām ar klientiem

Uz augšu