"Roma" veiksmes stāsts: kā FK palīdz atrast bezvēsts pazudušus bērnus

FOTO: EPA/Scanpix

Šajā vasarā Itālijas futbola klubs "Roma" uzsāka sociālo mediju kampaņu ar mērķi palīdzēt pazudušo bērnu meklēšanā. Klubs savā Twitter vietnē publicēja ierakstus par spēlētājiem, kuri iegūti vasaras pāreju periodā. Katrai no šīm ziņām tika pievienota arī informācija par pazudušiem bērniem un viņu attēli. "Roma" īstenotā kampaņa ir nesusi pozitīvos rezultātus- atrasti jau četri no kampaņā pieminētajiem bērniem, ziņo "CNN".

Svētdien, 15. sptembrī, pie ģimenes varēja atgriezties 13 gadīgs kenijiešu puisēns. Divas dienas vēlāk atrasta tika arī astonus gadus veca meitenīte.

Puisēna laimīgā ziņa bija armēņa Henriha Mhitarjana pāreja uz "Roma" klubu. Savukārt, informācija par pazudušo meiteni bija atrodama blakus ziņai par Krisa Smallinga izīrēšanu no Mančesteras "United".

Šīs kampaņas īstenošanai Itālijas klubs iedvesmu guva no ASV rokgrupas Soul Asylum, kas dziesmas "Runaway Train" videoklipā vērsa uzmanību par 46 bērnu meklēšanu.

"Roma" ir izpelnījusies plašu atzinību par pazudušo bērnu meklēšanu, izmantojot savu popularitāti, bet kluba direktors Pols Rodžerss uzver, ka kampaņai nav nekāda sakara ar publicitātes veicināšanu pašai futbola komandai.

"Šeit nav runa par to, ka "Roma" mēģina izcelties ar ko oriģinālu vai arī vēlas saņemt pastienu uz pleca. Šī kampaņa ir radīta lai palielinātu atpazīstamību par  konkrētu problēmu."

"Ja mēs varam palīdzēt atrast kādu, kam ir informācija par pazudušajiem bērniem, tas jau ir lielisks rezultāts", prieku pauž kluba direktors.

Veiksmīgas sagadīšanās rezultātā, Mhitarjans guva savus debijas vārtus "Roma" rindās tajā pašā dienā, kad tika atrasts 13 gadīgais kenijiešu puisēns.

Uz augšu