Pret vīrieti, kurš stāvēja uz piecstāvu ēkas jumta malas Rīgas centrā, sākts kriminālprocess

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

Pret vīrieti, kurš pagājušās nedēļas piektdienā Rīgas centrā, netālu no Marijas un Merķeļa ielas krustojuma, stāvēja uz piecstāvu mājas jumta pamales bez attiecīga aprīkojuma, sākts kriminālprocess par huligānismu.

Pašlaik policija no iestādēm gaida iesniegumus par iespējamajiem radītajiem zaudējumiem, jo, kamēr vīrietis atradās uz jumta, bija bloķēta satiksme, ieradušies dienesti. 

Portāls "Apollo" jau vēstīja, ka piektdien, 29. novembrī, Rīgas centrā ap plkst. 13.20 netālu no Marijas un Merķeļa ielas krustojuma, uz piecstāvu mājas jumta pamales aculiecinieki novērojuši kādu vīrieti, kurš stāv uz jumta malas bez attiecīga aprīkojuma. Ap plkst. 15 vīrietis iekāpa iekšā pa jumta logu.

Plkst. 14.55 portāls "Apollo" novēroja, vēl arvien turpina ar kādu sarunu caur jumta logu un smēķē.

Policija bija apturējusi satiksmi uz Marijas ielas un tuvējās ietves. 

Vīrietis, kā izskatās no lejas, turējās ar rokām pie jumta loga un ar kājām bija atspēries pret jumta malu. Vīrietis ar kādu runājās pa jumta logu, aktīvi žestikulējot.

Glābēji ap plkst. 14 ar pacēlāju mēģināja piebraukt tuvāk ēkai, uz kuras vīrietis stāvēja jau ap pusstundu.

Minētajā posmā ir trīs trolejbusu līnijas, taču ņemot vērā, ka lielākā daļa trolejbusu ir aprīkoti ar dīzeļģeneratoriem, sabiedriskais transports izmantoja apvedceļu un pietur visās maršrutā esošajās pieturās. Tas pats attiecas uz autobusiem. Grafika nobīdes, visticamāk, būs, tāpēc pasažieriem ir jārēķinās ar sabiedriskā transporta kavēšanos.

Foto: Rīgas centrā uz jumta malas bīstamos apstākļos stāv kāds vīrietis

Video no notikuma vietas

Būtiska informācija kur zvanīt grūtās situācijās: 

Biedrība "Skalbes" krīzes, psiholoģiskā un emocionālā atbalsta tālrunis- 67222922 (Lattelecom), 27722292 (Bite). Darba laiks: 00-24

Krīzes tālruņa speciālisti ir speciāli apmācīti un gatavi uzklausīt un atbalstīt ikvienu zvanītāju. Šādās sarunās krīzes telefona darbinieki nodrošina atbalstu uzklausot un nepieciešamības gadījumā sniedz informāciju par to kur var vērsties pēc palīdzības. Krīzes telefona konsultanti nemēģina atrisināt visas klienta problēmas, bet mēģina kopīgi ar klientu noteikt to problēmu, kuru šobrīd ir iespējams risināt. Savas problēmas pārrunāšana palīdz cilvēkam paskatīties uz savu grūtību no malas, palīdz sakārtot domas un normalizēt emocionālās reakcijas.

Uz augšu