Katru dienu sociālo mediju influenceriem tiek piedāvātas krietnas naudas summas apmaiņā pret seksu, atklāts BBC žurnālistes Viktorijas Derbišīras diskusiju raidījumā. Kāda influencere pastāstījusi, ka sociālie tīkli kļuvuši par "katalogu vīriešiem", kur noskatīt nākamo upuri.
"Tā ir augstākās klases prostitūcija - ja kāds šādu piedāvājumu uzraksta man, zinu, ka viņš to nosūtījis arī simtiem citu meiteņu," raidījumā stāsta Tīna Leksija Klārsone.
Viņa atklāj, ka pirmos piedāvājumus saņēmusi jau 19 gadu vecumā - toreiz meitenei solīti aptuveni 23 tūkstoši eiro par vakariņām un dzērieniem.
Pēc piedalīšanās populārajā TV šovā "Mīlestības sala" producentu aģentūra viņai piedāvājusi 58 tūkstošus eiro par piecu nakšu pavadīšanu Dubaijā. Piedāvājums bija konfidenciāls un arī nekādas detaļas par ceļojumu vai norādes par to, kas tur būtu jādara, netika atklātas.
Tīna saka, ka viņa no šī piedāvājuma atteicās, taču uztraucas, ka citas influenceres, kuras nesaņem luksusa preces par brīvu, varētu izjust spiedienu piekrist šāda veida darījumiem: "Daudziem cilvēkiem tā ir summa, kas varētu mainīt viņu dzīvi!"
Rozija Viljamsa, kura arī piedalījās šovā "Mīlestības sala", BBC raidījumā atklāj, ka viņai tika piedāvāti vairāk nekā 100 tūkstoši eiro un bezmaksas apģērbs, ja viņa piekritīs uz gadu kļūt par kāda vīrieša pavadoni Dubaijā.