TVNET mediju grupa - līdere Latvijas interneta topā

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
TVNET Mediju grupa
TVNET Mediju grupa Foto: TVNET

Janvārī, tāpat kā mēnesi iepriekš, lielāko auditoriju Latvijas interneta vidē sasniedza TVNET mediju grupa ar zīmoliem TVNET.lv, Apollo.lv, TVNET Rus, Spoki.lv, Receptes.lv, liecina starptautiskā interneta pētījumu uzņēmuma "Gemius" publicētā statistika par Latvijas interneta resursu kopējo auditoriju 2020. gada janvārī.

TVNET mediju grupas kopējais apmeklētāju skaits bija 834 644 lietotāji, kas ir 6% pieaugums gada laikā, liecina "Gemius" apkopotie rezultāti; Delfi mediju grupai - 831 363 lietotāji, bet Inbox.lv - 712 000 apmeklētāju 2020. gada janvārī.

"Ar gandarījumu varu teikt, ka mūsu lasītāji ir novērtējuši TVNET mediju grupas mērķtiecīga darba rezultātus pusotra gada garumā, ļaujot mums kļūt par tirgus līderi Latvijā," norāda TVNET Mediju grupas galvenais redaktors Toms Ostrovskis.

"Konkurence Latvijas mediju starpā ir sīva un nežēlīga, bet gribu uzsvērt, ka tieši aktīva konkurence ir viens no galvenajiem mediju tirgus kvalitātes rādītājiem, kas lasītājiem ļauj pašiem izvēlēties uzticamāko informācijas avotu. Tādēļ ir liels prieks par lasītāju izrādīto uzticību!"

TVNET mediju grupas panākumi ir lojālās auditorijas uzticības pieaugums grupas zīmoliem: TVNET portāls krievu valodā pirmo reizi ir sasniedzis 301 000 lielu auditoriju, kas ir 31% pieaugums gada laikā, stiprinot uzticama medija pozīcijas krieviski runājošās auditorijas vidū Latvijā. Jauniešu vidū populārais Spoki.lv, kas nupat ieguvis jaunu un ērtu lapas dizainu, ir palielinājis lojālo lasītāju skaitu ar 16% pieaugumu gada laikā. Savukārt ēdienu portāls Receptes.lv ir sasniedzis 40% auditorijas pieaugumu gada laikā ar 263 877 apmeklētājiem 2020. gada janvārī.

Apollo.lv ir pārliecinoši nostiprinājis populāra izklaides ziņu portāla reputāciju, palielinot savu lasītāju skaitu par 33% gada laikā ar 554 541 apmeklējumu 2020. gada janvārī.

"Ir patiess gandarījums gan par Apollo.lv komandas saliedēto un mērķtiecīgo darbošanos, gan atgriezenisko saiti ar mūsu lietotājiem. Paldies par novērtējumu, un mēs turpinām aktīvi strādāt pie tematu klāsta papildināšanas un jauniem formātiem," stāsta Apollo galvenā redaktore Kristīne Kravale.

"Mūsu veiksmes atslēga ir mūsu cilvēki, kuri, ņemot vērā sīvo mediju konkurenci, ir spējuši profesionāli augt gan kā komanda, gan individuāli un piedāvāt lasītājam plaša spektra unikālu saturu," norāda TVNET Mediju grupas valdes locekle Zane Bārtniece. "Mēs arī turpmāk attīstīsim mūsu komandas kopīgo darba kultūru, kas vērsta uz vienlīdzību, dažādību un radošumu un neapstrīdami ir mūsu panākumu atslēga."

Ik mēnesi "Gemius" publiskotajos datos par Latvijas interneta kopējās auditorijas apmeklējumu tiek apkopoti dati no dažādām ierīcēm - datoriem, mobilajiem telefoniem un planšetdatoriem, ņemot vērā auditorijas pārklāšanos starp dažādām platformām (Publishers). Savukārt interneta lapu apmeklējuma statistikā lasītāju pārklāšanās vienas mediju grupas vietnēm netiek ņemta vērā (Domains).

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu