"Jägermeister" logotips nav reliģiski aizkarošs, lēmusi Šveices tiesa

Alkohols. Ilustratīvs attēls.

FOTO: Pixabay

Šveices tiesa nolēmusi, ka alkoholisko dzērienu ražotāja "Jägermeister" logotips nav reliģiski aizkarošs, vēsta raidsabiedrība BBC.

Šveices Federālais intelektuālā īpašuma institūts bija bloķējis Vācijas alkohola ražotāja centienus izplatīt tā firmas zīmi citās jomās - kosmētikā un izklaides pakalpojumos.

Institūts uzskatīja, ka logotips - briedis un krusts - varētu aizskart Šveices kristiešus. Tomēr valsts federālā tiesa lēma par labu "Jägermeister".

Tiesa secinājusi, ka "plašā" logotipa lietošana laika gaitā "vājinājusi tā reliģisko raksturu", tādēļ patiesa aizvainojuma rašanās esot maz ticama.

Logotips veidots kā atsauce uz leģendu "Ardēnu apustuli" svēto Hubert. Viņš pievērsies kristietībai 8. gadsimtā, kad Lielajā piektdienā viņa priekšā parādījies briedis ar krustu starp ragiem.

Uz augšu