Mārketings pret Covid-19. TVNET grupas skatījums uz tendencēm ziņu portālu auditorijas izmaiņās

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) iniciatīvas "Efektīvs mārketings un reklāma ekonomikas juku laikos" ietvaros TVNET biznesa attīstības vadītājs Matīss Miezis sniedz svaigāko informāciju par to, ko īsti nozīmē "strauji augoša interneta mediju auditorija", un kāds ir organiskā pieprasījuma pieaugums pēc ziņām kopumā.

Māra Nagļa vadītajā sarunā tiek identificēts, vai auditorija izprot nepieciešamību pēc uzticamiem ziņu avotiem un kāds saturs interesē vairāk. Tāpat tiek runāts par šā brīža online reklāmas tirgus tendenču novērtējumu no Matīsa skatpunkta.

Foto: Ekrānuzņēmums

LRA iniciatīvas mērķis ir iedrošināt uzņēmumus ar zināšanām, pieredzi un piemēriem, kā atrast efektīvāko stratēģiju šobrīd un veicināt strauju atgūšanos, ekonomikai stabilizējoties, - gan lielajiem reklāmdevējiem, gan mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu