"Civinity": Apkures sezonā siltumenerģijas patēriņš saruka, taču maksājumi pieauga

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Apkures radiatori.
Apkures radiatori. Foto: Ieva Čīka/LETA

Šajā apkures sezonā nekustamo īpašumu apsaimniekošanas un pārvaldīšanas uzņēmumu grupas "Civinity" uzņēmumu apsaimniekotajās ēkās maksājumi par siltumenerģiju pieauga par 3%, savukārt siltumenerģijas patēriņš samazinājās par 12% salīdzinājumā ar iepriekšējo sezonu, aģentūru LETA informēja "Civinity" pārstāvji.

"Sezonas dati skaidrojami ar siltumenerģijas tarifa kāpumu šogad. Tomēr tagad, Covid -19 izraisītās krīzes sakarā, pasaulē energoresursu - gāzes un naftas cenas ir strauji kritušās un arī AS "Rīgas siltums" uz krīzes laiku ir samazinājusi tarifu. Skatoties uz notiekošo pasaulē, būtu tikai objektīvi cerēt, ka šāds siltumenerģijas tarifa samazinājums būs spēkā ne tikai ārkārtējās situācijas laikā, bet arī nākamajā sezonā", norādīja "Civinity" dzīvojamo ēku apsaimniekošanas nodaļas vadītājs Gatis Roze.

Šogad apkure pirmajās "Civinity" uzņēmumu mājās noslēgta 12.aprīlī, turpretī pagājušā gadā iedzīvotāji siltumenerģijas padeves pārtraukšanu prasīja jau 5.aprīlī. Uzņēmums to skaidro ar ārkārtējo situāciju valstī, kad liela daļa iedzīvotāji strādā mājās, tādēļ izvēlās ilgāk saglabāt apkuri mājoklī. 

"Civinity" apsaimniekotajās ēkās apkure tiks noslēgta pamazām, sekojot iedzīvotāju izteiktajām vēlmēm par apkures padeves pārtraukšanu, vai atbilstoši siltākiem laika apstākļiem.

"Civinity" grupa ir starptautisks uzņēmums, kas piedāvā pakalpojumus nekustamo objektu pārvaldības, uzturēšanas un apsaimniekošanas jomā Lietuvā un Latvijā. "Civinity" grupa Latvijā pārvalda namu apsaimniekošanas, administrēšanas un uzturēšanas uzņēmumus Rīgā un Jūrmalā - AS "Hausmaster", SIA "CS Komercserviss", SIA "Jūrmalas namsaimnieks", SIA "Labo namu aģentūra", SIA "Homemaster" un uzkopšanas servisa uzņēmumu SIA "ALG Cleaning".

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu