Internetu sajūsmina mirdzošais dinozaurs kosmosā. Kas ir īstā "SpaceX" zvaigzne?

Foto: Ekrānuzņēmums no video

Vienīgā lieta, kas sajūsmināja internetu vairāk par cilvēku došanos kosmosā, bija mirdzošā dinozaura rotaļlieta, kas sastādīja kosmonautiem kompāniju šajā vēsturiskajā mirklī.

Sestdien, 30. maijā, pulksten 22.22 pēc Latvijas laika veiksmīgi sākās ASV privātā uzņēmuma "SpaceX" pirmais pilotējamais lidojums kosmosā, nogādājot Starptautiskajā kosmosa stacijā (SKS) divus amerikāņu astronautus Bobu Bēnkenu un Daglasu Hērliju.

Šobrīd abi amerikāņi ir pasaules mēroga zvaigznes, bet savā veidā mirdzošais pavadonis, kas, sasniedzot nulles gravitāciju, cēli izpeldēja kameras objektīva priekšā, nozaga daudzu jo daudzu sociālo tīklu lietotāju sirdis, norāda portāls "Mashable".

Vērīgākie sociālo tīklu lietotāji atraduši, kur šo slaveno dinozauru iegādāties. Rotaļlietu sauc "Tremor Dinosaur" un tas ir no "TY Flippables" kolekcijas. Vienīgi rotaļlieta jau ir izpārdota gan "Amazon", gan "Walmart" veikalu ķēdē.

Plīša rotaļlietām lidojumā uz kosmosu ir ne tikai uzjautrinoša loma, bet arī svarīga, jo tās pasaka priekšā, kad kosmosa kuģis ir sasniedzis nulles gravitācijas līmeni un astronauti piedzīvos bezsvara stāvokli.

Planētas Zemes formas rotaļlieta atradās uz "Crew Dragon" testa lidojuma laikā 2019. gada martā.

Aktuālākās ziņas