Zināms, kāpēc pagājušajā nedēļā Ziepniekkalnā automašīna iegruva asfaltā

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Foto: Twitter/@cipanss

Aizvadītajā piektdienā notikušais asfalta iegruvums Ziepniekkalnā, visticamāk, radies spēcīga lietus un bojātas notekūdeņu caurules rezultātā, aģentūrai LETA sacīja Rīgas domes pārstāve Aira Šmelde.

Arī pašvaldības pārstāve Inese Meiere norādīja, ka šķietami iegruvuma iemesls ir bojāta notekūdeņu caurule, tomēr oficiālo iemeslu un bojājumu apmērus pašvaldība uzzinās rīt, 16.jūnijā.

Meiere arī pastāstīja, ka cietušās automašīnas īpašniekam ar iesniegumu ir jāvēršas pašvaldībā, un jālūdz kompensēt radušos zaudējumus. Viņa uzsvēra, ka auto īpašniekam ir jāizrāda iniciatīva un jāuzraksta iesniegums, kuram pievienots arī apdrošinātāju slēdziens.

Savukārt iegruvums Rīgā, Pleskodāles apkaimē, kas arī notika aizvadītajā piektdienā ir noticis uz privātas zemes, tāpēc šīs zemes īpašniekam pašam jānodrošina iegruvuma izpēte un labošana, teica Šmelde.

Jau ziņots, ka piektdien, 12.jūnijā, notikuši divi asfalta iegruvumi, kuros cietušas automašīnas. 

Viena automašīna daļēji iekrita bedrē Rīgā, Pleskodāles apkaimē. Uz notikuma vietu izsaukti ugunsdzēsēji glābēji, kuri spēkratu no bedres izvilka un norobežoja teritoriju.

Savukārt Ziepniekkalnā, Ēbeļmuižas ielā, vieglajai automašīnai izbraucot no stāvlaukuma, tā iekrita bedrē, kas izveidojās, iebrūkot asfaltam. Transportlīdzeklī sēdošie pašu spēkiem izkāpa un negadījumā neviens necieta. Glābēji auto no bedres izvilka.

Līdzīgs gadījums notika vēl iepriekšējā piektdienā, 5.jūnijā, Ģertrūdes ielā, kur iebrukušā bruģī iebrauca divas automašīnas - BMW un "Mercedes Benz".

"Mercedes Benz" no bedres izkļuvis saviem spēkiem, bet otrs spēkrats gaidīja speciālās tehnikas palīdzību.

Kā noskaidroja aģentūra LETA, iegruvums Ģertrūdes ielā bija izveidojies hidraulisko pārbaužu laikā, kuras notika visā Daugavas labajā krastā.

"Pārbaužu laikā siltumtīkli tiek testēti ar paaugstinātu spiedienu un šoreiz siltumtīkls ir plīsis, kā rezultātā izveidojies izskalojums. Konkrētie tīkli gan ir izbūvēti 1963.gadā un savu laiku nokalpojuši," iepriekš pastāstīja AS "Rīgas siltums" pārstāve Linda Rence.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu