Ļaudis niknojas, ka influenceres Didrihsones apģērbu veikals dzēš ieteikumus un komentārus (10)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Veikals "BUTTERFLY"
Veikals "BUTTERFLY" Foto: TVNET

Apģērbu veikala "Butterfly" īpašniece Elīna Didrihsone vietnē "Instagram" ievietojusi video, kurā piedāvāja klientiem uzdot sev interesējošus jautājumus. Vērīgākie "Apollo" lasītāji novēroja, ka, par spīti aicinājumam, daudzi komentāri vai ieteikumi tomēr tiek dzēsti. 

Elīna Didrihsone "Instagram" video "Sarunas ar BUTTERLY" atbildēja uz svarīgākajiem klientu jautājumiem, kā arī aicināja savas klientes sniegt ieteikumus par to, ko viņas uzņēmums varētu darīt labāk.

Tomēr, par spīti aicinājumam, daudzi komentāri, kuros tika sniegti ieteikumi vai pieklājīga kritika, pēc neilga laika tika likvidēti.  

"Mēs nekad savus klientus nebloķējam. Mēs esam liels uzņēmums un mēs gribam attīstīties. Mēs neesam kaktu kantoris. Meitenes, mēs nebloķējam nevienu cilvēku vai klientu," video stāsta Elīna. 

"Ja ir kādas "heita" ziņas, tad tās tiek dzēstas, jo tās ir tikai aizvainojošas ziņas, kas vairs nav par veikalu, bet jau personīgā līmenī," vēsta Elīna. 

Video Didrihsone aicināja ieteikumus sniegt viņai personīgi vēstulēs un, lai gan varētu domāt, ka tā iemesla dēļ pie ieraksta tiek dzēsti visi komentāri, uzņēmumam atzinīgie vārdi gan tiek atstāti un likvidēti tiek tikai tie ieraksti, kas pauž ne tik pozitīvu vēstījumu.

Tā, piemēram, pie ieraksta kāda sieviete painteresējās, kāpēc veikalā ir tik maz izmēru un nav pieejami XXL izmēri. Šis komentārs drīz pēc tā publicēšanas ir ticis dzēsts, lai gan ieraksta autore jautājumu uzdeva pieklājīgā manierē. 

Kāda cita komentētāja rakstījusi, ka nevar redzēt pareizo krāsu, ja fotogrāfijām ir uzlikti tik daudz filtri. Arī šis komentārs, pat nesaņēmis atbildi, ticis dzēsts. 

Vairākas dzēsto komentāru autores arī dažādos interneta forumos jau paudušas dusmas un neizpratni par to, kādēļ viņu komentāri, kuros nav uzbrukuma vai negāciju, tiek nekavējoties dzēsti.

Dusmas par saviem dzēstajiem ieteikumiem vairākas dāmas pauda atkārtoti pie ieraksta, tomēr arī tajos gadījumos šie komentāri tika likvidēti.

Atgādinām, ka nesen izcēlās pamatīgs skandāls, jo pircēji apgalvoja, ka veikalā nopērkamās drēbes pasūtītas no populāra interneta veikala "AliExpress". Īpašniece Elīna uz šo apgalvojumu sniegusi atbildi, ka viņiem ir visi nepieciešamie dokumenti un pavadzīmes, tās nav "AliExpress" preces un tās "nenāk no trešajām valstīm".

Elīna uzsvēra būtisku informāciju, ka interneta veikals "AliExpress" par iegādātām precēm neizsniedz pavadzīmes, līdz ar to viņas firma nemaz nevarētu pastāvēt, ja viņai nebūtu iepirkumu dokumenti. "Šis arī ir ļoti svarīgs arguments, par ko cilvēki nepadomā."

Tāpat Elīna norādīja, ka viņa pati nav "AliExpress" kliente un viņa pat nezinot, kā tur "tas notiek", bet to, ka "AliExpress" netiek izsniegtas pavadzīmes, viņa zina teikt, tāpēc uzsver atkārtoti, ka tirgot "AliExpress" preces būtu nelikumīgi, tāpēc viņi tā nedara.

Komentāri (10)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu