Ekskluzīvi ⟩ Kristīne Miljone par skandālu ar influenceri Didrihsoni un savu jauno uzņēmēju "atmaskošanas" grupu (2)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Foto: publicitātes

Sociālajos tīklos plašu rezonansi nesen izpelnījās influenceres un uzņēmējas Elīnas Didrihsones apģērbu veikals "Butterfly". Nu ieraksta autore, kura aizsāka plašās diskusijas par uzņēmumu, izveidoja grupu, kurā ar citādām dāmām apspriež un atmasko līdzīgus uzņēmumus. 

Atgādinām, ka kādreizējā šovu zvaigzne Kristīne Miljone (šovā "Okartes skatuve" pieteica sevi kā Crystal) vietnē "Facebook" 2. jūlijā publiskoja ierakstu, kurā salīdzina "Butterfly" apģērbu sortimentu ar populārajā Ķīnas internetveikalā "AliExpress" pieejamajām precēm. Sieviete dalījusies ar "Butterfly" un "AliExpress" publiskotajiem foto, apgalvojot, ka tie ir vieni un tie paši apģērbi.

Portāls "Apollo" sazinājās ar zīmola īpašnieci Elīnu Didrihsoni, lai noskaidrotu viņas komentāru par izskanējušo informāciju. Viņas atbilde bija viennozīmīga - "Butterfly" tiekot apmelots.

"Tā ir aplamākā apmelošana, tāpēc mēs esam vērsušies pie jurista, kurš šodien pat sazināsies ar meiteni, kas izveidoja šo postu," 6. jūlijā atklāja Elīna.

Tagad, kad kopš skandāla pagājušas vairākas nedēļas, "Apollo" sazinājās ar Miljoni, kura pastāstīja, ka izveidojusi grupu ar nosaukumu "Butter Express", kurā sievietes dalās atsauksmēs par iegādātajām precēm dažādos veikalos, kā arī parāda, kur Latvijas veikalos pieejamās preces iesējams pasūtīt lētāk internetā. 

"Aizsākām grupiņu tīri tāpat vien, jo atsaucība ir liela un, diemžēl, neapmierināto klientu skaits ir ļoti liels. Sūdzības ir neskaitāmas, meitenes saņem netīras, novalkātas drēbes, veikals to neatzīst. Svārkos, kurus pārdod un reklamē savos storijos, nākamajos storijos jau tiek ēsti kāpostu tīteņi, un brīnās, ka drēbes ir netīras.

Grupas mērķis ir parādīt meitenēm, kur to pašu vai līdzīgu produktu var iegādāties lētāk. Kā arī, ja esam ko pasūtījušas pašas kādā normālā veikalā vai tai pašā "AliExpress", padalāmies ar atsauksmēm.

Mēs uztaisījām grupu, lai atmaskotu šos "superīgos" biznesmeņus. Tautai jāzina savi varoņi!

portālam "Apollo" pastāstīja Miljone. 

Grupas noteikumos gan stingri norādīts, ka personiski aizvainojumi nav pieļaujami, taču sievietes noteikti var diskutēt par pārējām sev interesējošām ar apģērbiem saistītām tēmām. "Butter Express atbalsta zemāku cenu un humoru."

Miljone atklāja, ka joprojām saņemot ļoti daudzas sūdzības no Didrihsones apģērbu veikala klientēm, tādēļ tieši tas viņu pamudinājis izveidot vietu, kur var diskutēt arī par citiem līdzīgiem veikaliem, lai sievietes dalītos pieredzē un brīdinātu citas. 

Grupai neilgā laikā izdevies sapulcēt vairāk nekā 1000 biedrus.

Vaicāta, vai ar viņu tā arī sazinājās Didrihsones juristi, Miljone atbild noliedzoši.

"Viss tā arī beidzās, nekam nesākoties. Neviens ar mani nav sazinājies un kādēļ, lai sazinātos? Tad jau visi neapmierinātie klienti jāsūdz tiesā! Viņiem pašiem vajadzētu baidīties no VID un PTAC," norādīja Miljone. 

Komentāri (2)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu